Společnost


Aneta Ševčíková

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#6584Zaplatený tovar - 3 mesiace nedodaný

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2015, před 10 lety

Dominika Ratulovská

Znění stížnosti

Dňa 18.1.2015 som si prostredníctvom e-shopu www.amazing-fashion.eu objednala oblečenie v cene 559,-Kč. Po potvrdení objednávky mi obratom na môj e-mail, ktorý som tam uviedla prišiel e-mail z info@amazing-fashion.eu s predmetom "Prijatie objednávky". Pri objednávke som v poznámke uviedla, že ich prosím o kontaktovanie ma, či objednaný tovar mi môžu doručiť do 26.1. - kupovala som si ho na špeciálnu príležitosť.

20.1.2015 - prijatý e-mail - od p. Ševčíkovej (reakcia na poznámku v objednávke) - keďže tovar nebol skladom tak sa im nepodarí mi ho doručiť v daný termín
20.1.2015 - odoslaný e-mail - žiadala som storno objednávky, keďže zo štruktúry ich e-shopu nebolo hneď zrejmé, ktorý tovar je skladom a ktorý nie, poslala som číslo účtu na ktorý mi majú poslať peniaze
20.1.2015 - prijatý e-mail - p. Ševčíková mi zaslala odkaz na obchodné a dodacie podmienky, že si ich mám pozorne prečítať
20.1.2015 - odoslaný e-mail - v obchodných podmienkach chýbal bod "storna objednávky", je tam spomenutá iba reklamácia a vrátenie tovaru ale to všetko je možné realizovať až po fyzickom prevzatí tovaru - toto všetko som jej v e-maily zmienila a dožadovala som sa, aby mi uzrejmila tieto informácie, či tomu správne rozumiem
23.1.2015 - odoslaný e-mail - keďže mi ešte stále neprišla odpoveď, snažila som sa ju kontaktovať telefonicky no neúspešne - v e-maily som sa pýtala na to, že kedy by mi prípadne tovar mohli doručiť
23.1.2015 - prijatý e-mail - p. Ševčíková mi napísala, že preveruje stav zásielky a že ma bude kontaktovať do 2 pracovných dní
18.2.2015 - odoslaný e-mail - samozrejme, že sa mi do 2 pracovných dní neozvala, tak som ju opäť kontaktovala a pýtala som sa na stav mojej objednávky a uviedla som jej číslo
20.2.2015 - prijatý e-mail - dostala som odpoveď, že došlo k strate objednávky na strane dopravcu, p. Ševčíková sa ma opýtala, či som ochotná ešte počkať na opätovné dodanie cca 4 týždne alebo chcem storno objednávky, spomenula, že mi pošlú aj darček :)
20.2.2015 - odoslaný e-mail - keďže sa mi to s tým darčekom zdalo milé od nich a ešte vtedy som im verila, že všetko je tak ako píše povedala som, že na objednávku som ochotná počkať
29.3.2015 - odoslaný e-mail - zase som sa dožadovala informácie o stave mojej objednávky, už vtedy som spomenula, že ak mi nedorazí nejbližšie dni tak ich žiadam o vrátenie peňazí
30.3.2015 - prijatý e-mail - p. Ševčíková mi poslala dosť rozsiahly e-mail s informáciou, že sa stali obeťami podvodu svojho zahraničného dodávateľa - celé to napísala veľmi pekne a dojímavo - opýtala sa ma, či chcem objednávku úplne stornovať alebo si vyberiem niečo iné s ich novej ponuky
30.3.2015 - odoslaný e-mail - na e-mail som odpísala, že by som ich chcela požiadať o vrátenie peňazí na uvedené číslo účtu
9.4.2015 - odoslaný e-mail - keďže mi peniaze ešte nedorazili na účet dožadovala som sa informácie, kedy ich môžem očakávať
22.4.2015 - odoslaný e-mail - odoslala som jej e-mail s jasnou odpoveďou, že odstupujem od zmluvy a požadujem vrátenie čiastky 559,-Kč na číslo účtu... a spomenula som, že v prípade, že tak neučiní ju zažalujem a podám podnet na obchodnú inšpekciu

Po celý čas komunikácie som komunikovala s Anetou Ševčíkovou, jej e-mail japan-fashion@seznam.cz. Všetky moje telefonické hovory boli po chvíli presmerované do odkazovej schránky.


Produkt

Sexy overal Nicol M,L ČERNÝ L (AF156211) Cena 559,- Kč


Požadované řešení

Vrátenie zaplatenej čiastky 559,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 00:50, před 10 lety

Pokud je uzavřena kupní smlouva, má prodávající povinnost dodat dohodnutou věc v určené lhůtě. Pokud věc nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem (lze poskytnout i mlčky), může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Rovněž je možné se s prodávajícím dohodnout na zrušení smlouvy. Odstoupením nebo zrušením se smlouva ruší od počátku a strany si vrátí vzájemná plnění. Je tedy třeba, aby spotřebitel určil prodávajícímu lhůtu, v jaké mají být peníze vráceny, a způsob vrácení. Pokud prodávající nereaguje na emaily, je vhodné zaslat odstoupení písemně, a to doporučeně, nejlépe s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.5.2015 14:09, před 10 lety


Dominika Ratulovská

Hodnocení:

Komentář: Dobrý deň,

chcela by som Vás informovať o skutočnosti, že pani Ševčíková mi vrátila dlžnú čiastku.

Ďakujem Vám za pomoc! :)

S pozdravom

Ratulovská