Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65840Katastrofa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2023, před rokem

Michaela Facunova

Znění stížnosti

S vašou spoločnosťou sme šli s vrutok do prahy čo je dosť dlhá trasa nato čo ste nám spravili.Takže prvý krát ste nám deň pred odchodom napísali informáciu že nám meníte vozne to by bolo v poriadku až nato že sme cestovali s priateľom a vy ste nám aj miesta rozhádzali ok prežili sme dohodli sme sa vo vlaku a vymenili sa pretože miesta neboli až tak ďaleko.No najväčšie prekvapenie bolo keď sa nám to stalo opäť zas nám vymenili vagón za starší model no a miesta nám dali tak ďaleko od seba úplne nelogicke že sme na koniec túto cestu zrušili a využili inú spoločnosť.A o toaletach sa ani nevyjadrujem radcej neísť a vydržať naozaj veľmi zlá skúsenosť nikdy viac


Požadované řešení

Stačí ak sa to nebude opakovať alebo teda ak budete meniť vagón aspoň ľudí ktorý majú miestenky spolu aj tak usaďte my sme mali dva týždne kúpené lístky a zrejme to bolo každému jedno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2023 13:33, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 12:35, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.