Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Milý dopravce,
je mi líto, že jste mě dnes přesvědčili o tom, že Vašich služeb už nebudu využívat. Pokaždé, když cestuji v low cost režimu, změní se typ vozu, dochází ke zmatkům a nepříjemným tahanicím. Nevím, zda tím pranýřujete všechny, kdo si nemohou nebo nechtějí připlatit za standardní režim. Tak či tak moje trpělivost dotekla. Nemluvím ani o naprosté ignoraci personálu a neochotě problémy řešit.
S úctou
Zdeňka Kyselová
Pokud nechcete přijít o další cestující, bylo by milé, pokud byste přistavili typ vozu, který při nákupu jízdenky slíbíte. Jinak se jedná o klamání zákazníka.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.