Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65865Opožděné i vynechávající spoje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2023, před rokem

Eva Radvanovská

Znění stížnosti

Snad nejhorší spoje v Praze mezi Želivského - Vackov, linky 146 a 155, provozující společností ARRIVA.
Linky mají pravidelné zpoždění, nejméně 5 minut. Včera v 8h ráno ze Želivského, jeden spoj nepřijel vůbec a další o 5 minut déle. Čekání na autobus téměř 25 minut, po 16 h zpáteční cesta, zpoždění 5 minut a ráno opět. Tento spoj jsem nucena využívat 4 roky a je to opravdu hrůza, nelze se spolehnout.


Požadované řešení

Náprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2023 15:36, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725
- emailem na info@arriva.cz
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 12:41, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.