Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Snad nejhorší spoje v Praze mezi Želivského - Vackov, linky 146 a 155, provozující společností ARRIVA.
Linky mají pravidelné zpoždění, nejméně 5 minut. Včera v 8h ráno ze Želivského, jeden spoj nepřijel vůbec a další o 5 minut déle. Čekání na autobus téměř 25 minut, po 16 h zpáteční cesta, zpoždění 5 minut a ráno opět. Tento spoj jsem nucena využívat 4 roky a je to opravdu hrůza, nelze se spolehnout.
Náprava
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725
- emailem na info@arriva.cz
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.