Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, proč balík odeslaný v pondělí( BX0601750846x ), stále leží na stejné pobočce ještě ve čtvrtek - SPU Olomouc 02, Jeremenkova 104/19, Hodolany. Předpokládala jsem, že mi balík, na který netrpělivě, čekám dorazí v úterý, nejpozději ve středu, ale opravdu mě přivádí k nepříčetnosti, když mi balík leží čtyři dny na jednom místě. To opravdu nechápu ! Za balík bylo řádně zaplaceno, za takovouto prodlevu by ČP měla vracet poštovné !
Děkuji za odpověď. Monika Pacetti
Jak už jsem psala výše, bylo by asi na místě, co nejdřív zásilku dopravit na adresu a dát alespoň slevu na poštovném za prodlevu.
Byla bych ráda, kdyby zpoždění zásilek nebylo tak časté, jako je to doposud. Sama posílám hodně a je to už poněkolikáté, co balík dorazil např. až po sedmi dnech.
|
Tweet |
V tomto případě je podstatné, zda bylo mezi stranami sjednáno deklarované datum dodání. Pokud ne, měla by pošta plnit v době přiměřené. Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.