Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#65881Klamání zákazníka a nevhodné chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2023, před rokem

Hana Groulikova

Znění stížnosti

Dobrý den, po delší době jsem navštívila prodejnu Penny v Trmicích v 16 h. V některých regálech bylo vyrovnane zboží bez označení ceny v něktrých regalech byl lístek s cenou otočený. Chtela jsem si bohuzel zakoupit zbozi z regalu s otocenou cedulkou , na ktere vsak byl dnesni datum. U pokladny jsem zjistila , ze cena Salka je dvojnasobna. Zbozi jsem tedy nechtela. Prodavacka mi dost nevybírave sdelila, ze listek byl otoceny, tak si to nemam brat a omlouvala se dalsim zakaznikum, za zdrzeni se mnou. Co znamena otoceny nebo chybejici listek s cenou , vsak vi, asi jen zakaznici, kteri se jiz nachytali nebo personal prodejny. Zbozi v regalu by melo vzdy mit oznaceni s cenou. Doma jsem zjistila, ze na uctence nesedi cenove jeste jedna polozka. Arogantni chovani prodavacky a hlavne cenou neoznacene zbozi je pro me ukazatel prodejce, ktery si nevazi zakaznika.


Požadované řešení

Sleva napr. na nakup v prodejne Penny, ale asi uz v jinem miste.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2023 03:55, před rokem

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

K chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 13:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.