Společnost


JOHN GARFIELD SK, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6589Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2015, před 10 lety

Eva Vavříková

Znění stížnosti

V průběhu 7. měsíce 2014 jsem zakoupila dceři kotníkové kozačky z umělé usně. Začala je díky jejich podzimnímu charakteru nosit až na podzim. CCa po 2 měsících užívání se na svršku obuvi v místech hran řasení svršku na styčných stranách objevila oloupaná místa. Reklamaci jsem podala v průběhu 2. měsíce 2015, která byla zamítnuta s tvrzením, že nejde o výrobní vadu. Obuv není opatřena zdrhovadlem, nejedná se tedy o poškození kovem, nýbrž o nevhodnou volbu choulostivého materiálu pro umístění na styčné straně obuvi, tedy o konstrukční vadu. Dcera je 21-letá studentka medicíny, což uvádím pro doložení, že nejde o poškození z důvodu nevhodného chování k vycházkové obuvi, jaké by mohlo nastat u mladší nebo méně zralé majitelky. Její časové vytížení jí nedovoluje obuv zatěžovat nadměrně a vlastní i jinou obuv.


Produkt

celoroční obuv, světle hnědé nízké kozačky, vzor OT451006-0-40, původní cena 919,- Kč, mnou placená cena 735,- Kč, nynější cena 657,- Kč


Požadované řešení

Trvám na vrácení peněz a omluvě za zamítnutí opodstatněné reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 17:30, před 10 lety

Prodávající odpovídá za vady, které se na věci vyskytnout v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Zamítl-li prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 12:27, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.