Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V průběhu 7. měsíce 2014 jsem zakoupila dceři kotníkové kozačky z umělé usně. Začala je díky jejich podzimnímu charakteru nosit až na podzim. CCa po 2 měsících užívání se na svršku obuvi v místech hran řasení svršku na styčných stranách objevila oloupaná místa. Reklamaci jsem podala v průběhu 2. měsíce 2015, která byla zamítnuta s tvrzením, že nejde o výrobní vadu. Obuv není opatřena zdrhovadlem, nejedná se tedy o poškození kovem, nýbrž o nevhodnou volbu choulostivého materiálu pro umístění na styčné straně obuvi, tedy o konstrukční vadu. Dcera je 21-letá studentka medicíny, což uvádím pro doložení, že nejde o poškození z důvodu nevhodného chování k vycházkové obuvi, jaké by mohlo nastat u mladší nebo méně zralé majitelky. Její časové vytížení jí nedovoluje obuv zatěžovat nadměrně a vlastní i jinou obuv.
celoroční obuv, světle hnědé nízké kozačky, vzor OT451006-0-40, původní cena 919,- Kč, mnou placená cena 735,- Kč, nynější cena 657,- Kč
Trvám na vrácení peněz a omluvě za zamítnutí opodstatněné reklamace.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady, které se na věci vyskytnout v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Zamítl-li prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.