Společnost


STUDENT AGENCY k.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65891Nevhodné chování řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2023, před rokem

Eva Csipková

Znění stížnosti

Vážení, chci si stěžovat na chování řidiče autobusu Student agency z Prahy do K. Varů dne 27.3.2023 ve 12.00 hod. z letiště V. Havla. O tom, že autobuse měl zpoždění nebudu diskutovat, je to normální, ale normální není to, když jsem čekala na autobus ve velmi studeném větru na zastávce po dovolené z teplých krajů jen v mikině a dece, poněvadž nám nepřijely kufry, kde jsem měla další oblečení. Po příjezdu a autobusu jsem tedy skočila na první schod autobusu, aby na mně dál tolik nefoukalo, jenže řidič mně nevybíravým způsobem okřikl kam jdu a to hned 2x, poněvadž jsem hned nepochopila, že to křičí na mně, místo aby se věnoval jízdence, kterou se mu kamarádka prokazovala. Řekla jsem, že jsem jen skočila na první schod ať na mně tolik nefouká, tak si neodpustil poznámku, že jsem se měla oblíknout, aniž by znal okolnosti, proč jsem tak nalehko a že bych ve svých 67 letech asi už věděla, jak se oblíknout.Během cesty jsme si chtěly uvařit aspoň kávu na zahřátí, bohužel špína a vypnutý automat nám to nedovolil. V autobuse se vše třáslo a bouchalo jako ve starém krámu, takže úroveň cestování za vyšší cestovné je opravdu na pováženou, zda i nadále využívat vašich služeb. Velmi mně takové jednání a způsob cestování zklamal. Očekávám proto vaši reakci a vysvětlení. Cestovala jsem vašimi prostředky již kdysi dávno a byla spokojená, ale takové cestování, jaké nyní provozujete ukazuje jen na to, vydělávat a na spokojenosti zákazníků nezáleží. Možná by tyhle informace a zkušenosti bylo dobré vypustit trochu do světa informovat veřejnost, protože tohle není normální. Děkuji Eva Csipková


Požadované řešení

Žádám odpověď, jaká byla provedena náprava a zda se něco změní pro větší spokojenost zákazníků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2023 10:50, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Stížnost či reklamaci je možné směřovat i přímo ke společnosti STUDENT AGENCY k.s. na e-mail: reditel@studentagency.cz.

Další kontakty na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.studentagency.cz/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 14:23, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.