Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#65892Zrušení pevného internetu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2023, před rokem

Jan Mašek

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl jsem zrušit pevný internet s důvodu stěhování a má přítelkyně má internet. Při volání operátorovi mi bylo sděleno že to neni problém a že vypovědní lhůta je 30dní. Dnes mi volali že to nejde zrušit a že musím zaplatit jistinu 10000 Czk jelikož jsem prý v Insolvenci. A maji to tak prý dané. Takže kdybych nebyl v Insolvenci tak zrušení proběhne bez jakých koliv komplikací. A hlavně žádný dluh u Vodafonu nemám. Vše hradím včas. Proto se obracím na Vás o radu.


Produkt

pevný internet


Požadované řešení

Zrušit bez jakekoliv jistiny. Přijde mi to nemorálni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2023 11:41, před rokem

Obecně u společnosti Vodafone je nutné pro zrušení služby požádat na telefonní lince 800 77 00 77. Ke zrušení služeb pak následně dojde po uplynutí výpovědní lhůty, která trvá 30 dní, pokud se spotřebitel se společností nedomluví jinak. Více informací ohledně odchodu od společnosti Vodafone nalezne spotřebitel na adrese: https://www.vodafone.cz/odchod/.

Dle § 63b odst. 7 zákona o elektronických komunikacích platí, že účastníkovi, který má právo vypovědět závazek ze smlouvy o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací před koncem původně sjednaného období, se neukládá žádná úhrada, kromě úhrady za dotované koncové zařízení, pokud si ho ponechá.

Domníváme se, že pokud bylo ze strany spotřebitele vše uhrazeno, neměla by společnost požadovat po spotřebiteli z důvodu insolvence uhrazení jistiny.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2023 14:32, před rokem

Dobrý den, pane Mašku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2023 20:31, před rokem

Žádáme spotřebitele o reakci, popřípadě o uzavření stížnosti. V opačném případě budeme stížnost nuceni uzavřít my.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
2.8.2023 11:39, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.