Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Měla mi být doručena zásilka *** z CN, předávaná v ČR přes Zásilkovnu.
Kdy dne 29.3.2023 mi přišla SMS "Z duvodu nepresne adresy nemuzeme dorucit vasi zasilu cislo xxxx. Instrukce k oprave naleznete v emailu."
Dohledal jsem tudíž 29.3. v mobilní aplikaci zásikovny, že mi je zásilka přidělena a adresu má v pořádku.
Pak na WWW zásilkovny byly tyto informace - kdy vyplývalo, že zásilka je doručována nejblišší depo mé adresy.
17. 03. 2023 05:02:05 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
28. 03. 2023 14:02:28 Příjem zásilky na podacím místě DEPO, Praha - Štěrboholy, K Hrušovu 292/4.
29. 03. 2023 06:20:46 Příjem zásilky na expedičním depu Hůry, Hůry 238.
Trasování dopravce
CZ Doručení na adresu HD
17. 03. 2023 05:03:36 Chybná adresa: čekáme na opravu.
Tudíž adresa OK, telefon na mne OK.
Odpoledne 29.3.2023 na WWW přidány informace k zásilce a v mobilní aplikaci zásilka zmizela :
29. 03. 2023 14:05:05 Nevyzvednutí zásilky příjemcem a příprava k vrácení zásilky.
29. 03. 2023 14:05:05 Zásilku nebylo možné doručit z důvodu nepřesné adresy (vratka).
K vyzvednutí zásilky jsem nebyl nijak vyzván, ani se nepokusili doručit na adresu !!
Dnes konzultace na HotLine Zásilkovny k doručení balíku a bylo mi řečeno, že balík již nelze doručit "otočit" a byla uvedena špatná emailová adresa u doručitele ... ale v systému Záilkovny si mne aplikace dohledala, SMS mi došlo 29.3. a oprava nešla učinit ani v aplikaci zásilkovna, ani na WWW přímo u zásilky.
Balík přesměrovat zpět na adresáta, když v systému zásilkovny jsem uveden ... nebo přiznat, že se zásilka ztratila.
Případně i špatně nastavený systém uvnitř "Zásilkovny".
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností odesílatel, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Odesílatel je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Jestliže měla společnost k dispozici správnou adresu a telefonní číslo na spotřebitele, domníváme se, že zásilka měla být doručena i přes nesprávně zadaný e-mail.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pěkný den, pane Hrubý, v případě, že náš systém vyhodnotí adresu jako nesprávnou nebo nepřesnou, obdrží příjemce výzvu k opravě adresy, aby mohla být zásilka v pořádku doručena. Oprava adresy je řešená pomocí widgetu, kde stačí pin v mapě přesunout na správnou adresu, což je nejjednodušší způsob. Více informací najdete v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/moznost-opravy-dorucovaci-adresy-prijemce. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.