Počet nahlášených stížností: | 561 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zboží jsem objednal na dobírku a bylo i v pořádku a rychle doručeno. Nicméně již neposlali daňový doklad - fakturu a i přes 3 urgence emailem, stále nic, nikdo neodpovídá...
objednávka ***, 2x pouzdro na telefon, cena celkem 736 kč včetně dobírky.
poslat fakturu k objednávce ***
|
Tweet |
Na žádost spotřebitele je prodávající podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.
V případě, že by prodávající nereagoval na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: #EXPERT4YOU s.r.o., Rybná 716/24, 11000 Praha.
Vydání dokladu není tedy automatickou povinností prodávajícího, ale nereagováním na výzvu (žádost) spotřebitele porušuje prodávající zákon o ochraně spotřebitele. V takovém případě doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci, a to na regionálním či ústředním inspektorátu České obchodní inspekce, či elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Česká obchodní inspekce je oprávněna porušování zákona sankcionovat ukládáním pokut.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.