Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#65905Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2023, před rokem

Roman Krejci

Znění stížnosti

3.2.2023 jsem prostřednictvím služby Zásilkovna posílal balíček do
Itálie. Příjemce byl v den doručování kontaktován, ale balíček mu nebyl
předán. Nicméně dopravce zamítl reklamaci o nedoručení. Dopravce
doložil podepsaný dokument, kde je evidentně jiný podpis, než poslal v
rámci reklamace příjemce, který tvrdí, že nic neobdržel. Zásilkovna tak
na základě šetření místního dopravce zamítla mou reklamaci. Nicméně
já trvám na tom, že zásilka nebyla doručena a požaduji vyplacení částky
uvedené jako pojištění zásilky (200 EUR), případně i její nižší hodnotu,
ale alespoň náhradu škody, která ztrátou vznikl a kterou mohu doložit
fakturou vystavenou na italského příjemce (viz faktura s částkou 93
EUR).


Produkt

Doručování zásilky s uvedeným pojištěním


Požadované řešení

požaduji vyplacení částky
uvedené jako pojištění zásilky (200 EUR), případně i její nižší hodnotu,
ale alespoň náhradu škody, která ztrátou vznikl a kterou mohu doložit
fakturou vystavenou na italského příjemce (viz faktura s částkou 93
EUR).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2023 14:31, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak již dle popisu spotřebitel učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností odesílatel, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Odesílatel je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Jestliže má společnost k dispozici dokument, který stvrzuje předání zásilky, může být nutné tento dokument rozporovat soudním znalcem, který by mohl prokázat, že se nejedná o podpis příjemce a že zásilka tedy nebyla doručena. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na společnost (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s tím, že zásilku společnost nedoručila a spotřebitel tak požaduje navrácení peněžních prostředků, které zaplatil za službu společně s pojištěním zásilky.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2023 13:20, před rokem

Dobrý den, pane Krejčí, v tomto případě je potřeba obrátit se na náš zákaznický servis (+420 216 216 516). Po žádosti o spojení s operátorem dojde k přepojení na jednoho z kolegů, který zásilku prověří, zjistí co a jak a domluví se s vámi na řešení. Děkujeme. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2023 20:34, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2023 20:38, před rokem


Roman Krejci

Upřímně nerozumím k čemu je pojištění zásilky a k čemu podpis při předání, když jsem akorát přišel o hodnotu zásilky poštovné a musím koupit a poslat na své náklady vše znovu :(

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2023 15:20, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2023 11:07, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.