Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#65907Prodejce porušil podmínky Vinted, přesto Vinted reklamaci neuznal a odmítl komunikovat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2023, před rokem

Martina Hlavničková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem od Polské prodejkyně kosmetiku, která byla označena jako nová. Použitá kosmetika se na Vinted prodávat nesmí. Přesto mi dorazila kosmetika viditelně použitá. Vinted reagoval tak, že předmět mohu poslat na vlastní náklady prodejkyni, když ho nechci. To, že uživatelka při prodeji porušila podmínky, vůbec neřešili. Dokonce jsem prodejkyni několikrát nahlásila za nabízení použité kosmetiky, kterou nadále nabízela, ale Vinted to odmítl řešit, její nabídku nesmazal ani ji nijak nepotrestal, a prodejkyně si použitou kosmetiku v klidu prodává dál.
Zaplatila jsem si za ochranu kupujícího, ovšem Vinted zcela odmítl komunikovat. Chci tedy varovat všechny uživatele - prosím nepodporujte tyto nechutné praktiky. Nedávejte jim svoje peníze, které si jen strčí do kapsy, ale v případě, že nastane problém, s vámi Vinted vůbec nebude komunikovat a nijak vám nepomůže. Poplatek platíte za NIC! Žádná ochrana kupujícího neexistuje!


Produkt

Ochrana kupujícího na Vinted neexistuje. Vinted si pouze bere poplatky, ale žádné vzniklé problémy neřeší.


Požadované řešení

Chci, aby mi byl vrácen poplatek za ochranu kupujícího, vzhledem k tomu, že Vinted vůbec nic neřeší a ignoruje i vlastní pochybení a nadále umožňuje prodejkyni nabízet použitou kosmetiku, což je v rozporu s podmínkami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2023 13:43, před rokem

Ochrana kupujícího zahrnuje právo kupujícího požadovat vrácení peněz, pokud dojde ke ztrátě či poškození předmětu během přepravy nebo pokud předmět výrazně neodpovídá uvedenému popisu, a to za předpokladu, že kupující daný problém nahlásí společnosti kliknutím na tlačítko „Mám problém“ v soukromé zprávě.

Předměty musejí odpovídat popisu a fotografiím uvedeným prodávajícím v nabídce předmětu. Pokud kupující obdrží předmět, který neodpovídá popisu a fotografiím poskytnutým prodávajícím, má se za to, že předmět „výrazně neodpovídá uvedenému popisu“. To zahrnuje mimo jiné i rozdíly v barvě mezi obdrženým předmětem a popisem/fotografiemi předmětu.

Jestliže uživatel nesouhlasí s rozhodnutím společnosti Vinted s.r.o., může se na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1). Společnost by následně měla přezkoumat celou záležitost znova.

Spotřebitel může společnost kontaktovat i na e-mail legal@vinted.cz, případně jiným vhodným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 14:39, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.