Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#65908Nedodání balíku !!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2023, před rokem

Tomas Damu

Znění stížnosti

Čekám na balík už 10 dnů ! Během této doby se vám balík ztratil a nakonec se dostal do Usti nad Labem do depa odkud je naprosto nemožné balíček doručit do boxu. Mluvil jsem s operátorem minimalne 8x a jen to cele okecavaji a nevědí si rady ! Strašná zkušenost ! Zasilkovnu už NIKDY ! Nezvládají !


Požadované řešení

Chci svůj balík !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2023 13:48, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Zásilkovna s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupný zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2023 13:23, před rokem

Dobrý den, pane Damu, taková lhůta rozhodně není běžná, moc se omlouváme. V tomto případě máte nárok na podání reklamace: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Doporučujeme tak učinit. Zároveň, když nám pošlete číslo zásilky, ráda pro vás věc prověřím. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2023 20:37, před rokem

Žádáme spotřebitele o reakci, popřípadě o uzavření stížnosti. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2023 11:41, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.