Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Čekám na balík už 10 dnů ! Během této doby se vám balík ztratil a nakonec se dostal do Usti nad Labem do depa odkud je naprosto nemožné balíček doručit do boxu. Mluvil jsem s operátorem minimalne 8x a jen to cele okecavaji a nevědí si rady ! Strašná zkušenost ! Zasilkovnu už NIKDY ! Nezvládají !
Chci svůj balík !!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Zásilkovna s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupný zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Dobrý den, pane Damu, taková lhůta rozhodně není běžná, moc se omlouváme. V tomto případě máte nárok na podání reklamace: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Doporučujeme tak učinit. Zároveň, když nám pošlete číslo zásilky, ráda pro vás věc prověřím. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o reakci, popřípadě o uzavření stížnosti. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.