Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6591Objednání nového zboží, obdržení zánovního bez předchozího upozornění

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2015, před 10 lety

Dagmar Košinová

Znění stížnosti

Objednala jsem mobilní telefon Xiaomi Hongmi Nte. Přišel požadovaný model, avšak ,,zánovní" zboží. Již to bylo šokující. Prodejce mne ani předem nekontaktoval, že objednané zboží má k dispozici pouze v této variantě. Nicméně zboží mělo závadu: při zahřátí se na displeji objevovala skvrna. Podala jsem reklamaci, žádala o výměnu zboží. Tento požadavek mi však byl zamítnut, byl pouze vyměněn displej.


Produkt

GSM Xiaomi Hongmi Note, LTE, černá , sériové čislo 865199020856310


Požadované řešení

Jelikož místo nového zboží jsem obdržela zánovní, navíc v reklamačním řízení nebylo vyhověno mým požadavkům, požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 11:15, před 10 lety

Prodejce má povinnost spotřebitele informovat o vlastnostech kupovaného výrobku. Pokud by se skutečně jednalo o použité zboží, musí být spotřebitel o takovéto skutečnosti výslovně informován před koupí. Pokud se spotřebitel domnívá, že se jedná o použité zboží, aniž byl na tuto skutečnost upozorněn, může uplatnit reklamaci pro nedodrženou jakost při převzetí, nebo do 14 dnů od smlouvy odstoupit bez udání důvodu.

Při nedodržené jakosti zboží při převzetí, ať už tím, že věc nemá dohodnuté či obvyklé vlastnosti, jakost, množství, nebo nevyhovuje právním předpisům na bezpečnost atd., uplatněné do 6 měsíců od převzetí zboží se spotřebitel nachází ve výhodném postavení, neboť zákon předpokládá, že věc namítaným nedostatkem trpěla již v okamžiku převzetí. Prodejce by musel prokázat opak. K prokázání opaku ale nestačí pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Spotřebitel má právo na dodání nové věci, příp. jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený, pak má spotřebitel právo na opravu. Právo na slevu náleží spotřebiteli vždy, pokud neuplatnil jiné právo. Od smluv uzavíraných na dálku může spotřebitel odstoupit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu.

Tedy v případě, že si spotřebitel objednal telefon nový a přišel mu zánovní, měl by nárok na vyměnění takového zboží. V případě, že by se jednalo pouze o poruchu displeje u nového přístroje, kterou lze odstranit výměnou displeje, by však byl takový požadavek nepřiměřený.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2015 15:00, před 10 lety

Dobrý den paní Košinová,

nabízím Vám vrácení peněz. Pokud toho budete chtít využít, tak prosím kompletní balení poslat na:

CZC.cz, s.r.o.
Michal Stýblo
Hviezdoslavova 666/26
Praha 4
149 00

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček
Manažer reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 14:30, před 10 lety

Prosíme spotřebitele o reakci a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 09:51, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnost vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.6.2015 13:38, před 10 lety


Dagmar Košinová

Hodnocení: