Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednané zboží bylo uhrazeno předem bankovním převodem.
Přes urgenci mailem se nic neděje.
Dodat zboží nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu ve stanovené lhůtě. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučujeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.