Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Merry hair salon
náměstí Generála Kutlvašra 584/7
Praha - Nusle
paní kadeřnice Veronika absolutní nezájem o domluvu den před procedurou jsem se jí omluvila že nemůžu prosila jsem ji slušně o novej termín Paní Veronika vůbec nereagovala po opakovaných SMS a telefonátu. Mi napsala že jestliže se nedostavim v termínu voucher mi propada. Myslím že si založila živnost na tom že se odmítá domluvit a bere peníze za práci kterou neudělala. Vždy jsem se domluvila a nebil nikdy žádnej problém tohle se mi ještě nestalo. Taky se živím ve službách nikdy bych si nedovolila vzít si peníze bez toho abych si udělala svoji práci. Je smutne že Slevomat dává takovým lidem šanci přijít takhle nezaslouženě k penězům číslo voucheru ***
Merry hair salon náměstí Generála Kutlvašra 584/7 Praha - Nusle
Chci vrátit peníze
|
Tweet |
Slevový portál je pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok vymáhat po poskytovateli služby. Nabídky na uzavření smlouvy publikované na webových stránkách portálu jsou vkládány přímo osobami, které služby poskytují, a tyto osoby odpovídají za obsah zveřejněných nabídek.
Jestliže spotřebitel uhradil kadeřnickou službu, podnikatel (v tomto případě Merry hair salon) by měl službu jako protiplnění k uhrazení poskytnout ve shodě se zprostředkovanou smlouvou. Rezervaci služby je obecně možné u poskytovatele služeb zrušit, a to většinou nejpozději 24 hodin před termínem. V opačném případě nevyužitý voucher propadá bez nároku na náhradu, o tom však musí být spotřebitel řádně informován.
Spotřebitel se případně může obrátit na podnikatele s žádostí o prodloužení voucheru.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
v tomto případě je důležité držet se stanovených storno podmínek, které jsou uvedeny přímo ve Vašem voucheru:
"Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 24 hodin před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby."
Pokud jste rezervaci rušila méně než 24 hodin před rezervovaným termínem, Váš voucher propadl v plné výši v souladu s těmito podmínkami.
Snažili s Vámi opětovně telefonicky spojit, abychom mohli situaci znovu prověřit, ale nepodařilo se nám dovolat. Psal jsem Vám také e-mail, ale i ten prozatím zůstává bez odpovědi.
Martin, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.