Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Můžete mi vysvětlit co za ho.... ty zásilky přepravují? Posílal jsem v krabici detektor kovů a byl v pořádku a funkční. K zákaznikovi přišel balík a detektor rozbitý a jedna řást chyběla. Takže teď musím vracet peníze tak vám moc děkuji
vrácení peněz
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna s.r.o. bodu 7.: "Zásilkovna odpovídá Oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození, nebo úbytku obsahu Zásilky v průběhu obstarání přepravy. Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na Zásilce, a to pouze za škodu skutečnou, která vznikla na Zásilce v průběhu přepravy, nikoliv za jakoukoli jinou škodu. Zásilkovna neodpovídá
za ušlý zisk Odesílatele."
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit:
- prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.zasilkovna.cz/reklamace nebo
- e-mailem na adrese reklamace@zasilkovna.cz.
K uplatnění nároku na náhradu škody bude třeba přiložit:
- doklad o pořizovací ceně Zásilky (jejího obsahu);
- posudek servisu, opravny či jiné osoby, která provedla opravu Zásilky, pokud byla Zásilka po škodní události opravována, nebo vyžadují-li to okolnosti případu;
- průvodní doklad Zásilky (daňový doklad, dodací list);
- příp. i fotodokumentaci u Zásilek s částečnou ztrátou nebo poškozením.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Fábry, je nám moc líto, že k něčemu takovému došlo, omlouváme se. Všichni Zásilkovňáci jsou školeni, aby se zásilkami nakládali opatrně a ohleduplně. Může se však stát, že jedna zásilka přimáčkne druhou při cestování autem. Proto apelujeme na odesílatele, aby zboží dobře balili. V tomto případě doporučujeme podat reklamaci: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Kolegové se vám následně ozvou a věc s vámi dořeší. Věříme, že příště průběh doručení naplní vaše očekávání. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.