Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#65932Zásilka přišla v dezolátním stavu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2023, před rokem

Pavel Fábry

Znění stížnosti

Můžete mi vysvětlit co za ho.... ty zásilky přepravují? Posílal jsem v krabici detektor kovů a byl v pořádku a funkční. K zákaznikovi přišel balík a detektor rozbitý a jedna řást chyběla. Takže teď musím vracet peníze tak vám moc děkuji


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 08:14, před rokem

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna s.r.o. bodu 7.: "Zásilkovna odpovídá Oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození, nebo úbytku obsahu Zásilky v průběhu obstarání přepravy. Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na Zásilce, a to pouze za škodu skutečnou, která vznikla na Zásilce v průběhu přepravy, nikoliv za jakoukoli jinou škodu. Zásilkovna neodpovídá
za ušlý zisk Odesílatele."

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit:
- prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.zasilkovna.cz/reklamace nebo
- e-mailem na adrese reklamace@zasilkovna.cz.

K uplatnění nároku na náhradu škody bude třeba přiložit:
- doklad o pořizovací ceně Zásilky (jejího obsahu);
- posudek servisu, opravny či jiné osoby, která provedla opravu Zásilky, pokud byla Zásilka po škodní události opravována, nebo vyžadují-li to okolnosti případu;
- průvodní doklad Zásilky (daňový doklad, dodací list);
- příp. i fotodokumentaci u Zásilek s částečnou ztrátou nebo poškozením.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2023 13:37, před rokem

Dobrý den, pane Fábry, je nám moc líto, že k něčemu takovému došlo, omlouváme se. Všichni Zásilkovňáci jsou školeni, aby se zásilkami nakládali opatrně a ohleduplně. Může se však stát, že jedna zásilka přimáčkne druhou při cestování autem. Proto apelujeme na odesílatele, aby zboží dobře balili. V tomto případě doporučujeme podat reklamaci: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Kolegové se vám následně ozvou a věc s vámi dořeší. Věříme, že příště průběh doručení naplní vaše očekávání. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2023 20:31, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2023 23:12, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.