Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#65936Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2023, před rokem

Jan Priatel

Znění stížnosti

Dnes dopoledne na sms mi bylo oznámeno,že mi 02 cz naistalovalo data 3GB a zatrhli mne 299kč
z kreditu,teda svojvolne,bez meho povolení!!!Žádam durazne tuto akci zrušit a 299 vrátiť do puvodního kreditu!!!!t.č.***.


Požadované řešení

Data zrušit,vrátit peníze do kreditu!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 08:48, před rokem

Domníváme se z popisu stížnosti, že stížnost směřuje ke společnosti O2 Czech Republic a.s., proto jsme ji označili za subjekt.

Podle "ceníku" společnosti O2 Czech Republic a.s. částka 299,- Kč odpovídá předplacené kartě "GO 3 GB" (https://www.o2.cz/osobni/volani/predplacena-karta#c-o2-rezerva-a84264). U této karty dochází k automatickému obnovení tarifu po 30 dnech, o čemž však musí být spotřebitel společností řádně informován.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

S ohledem na to, že si nejsme jistí, zda se jedná o společnost O2 Czech Republic a.s., přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele, aby správnost označení společnosti mohl potvrdit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.4.2023 11:31, před rokem


Jan Priatel

02 cz jsou všeobecne známy ako zlodeji...mne nabídli data bez meho souhlasu,okradli mne o 299 kč a dnes se operator ohlásil s tím,že mi nabízi nejaké balíčky..o take ja nestojím.Ja budu asi muset žalovat 02cz na soud.J.P.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2023 11:44, před rokem

Dobrý den, mrzí mne Vámi uvedené potíže se stržením kreditu z Vašeho čísla. Rádi se na to s Vámi podíváme. Stačí nám zde do neveřejných údajů doplnit telefonní číslo a výrobní číslo Vaší SIM karty nebo její PUK kód pro ověření.Údaje nám můžete zaslat také na info@o2guru.cz. S přáním příjemného dne Tomáš Sachr Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2023 20:33, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.