Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dnes dopoledne na sms mi bylo oznámeno,že mi 02 cz naistalovalo data 3GB a zatrhli mne 299kč
z kreditu,teda svojvolne,bez meho povolení!!!Žádam durazne tuto akci zrušit a 299 vrátiť do puvodního kreditu!!!!t.č.***.
Data zrušit,vrátit peníze do kreditu!!
|
Tweet |
Domníváme se z popisu stížnosti, že stížnost směřuje ke společnosti O2 Czech Republic a.s., proto jsme ji označili za subjekt.
Podle "ceníku" společnosti O2 Czech Republic a.s. částka 299,- Kč odpovídá předplacené kartě "GO 3 GB" (https://www.o2.cz/osobni/volani/predplacena-karta#c-o2-rezerva-a84264). U této karty dochází k automatickému obnovení tarifu po 30 dnech, o čemž však musí být spotřebitel společností řádně informován.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
S ohledem na to, že si nejsme jistí, zda se jedná o společnost O2 Czech Republic a.s., přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele, aby správnost označení společnosti mohl potvrdit.
02 cz jsou všeobecne známy ako zlodeji...mne nabídli data bez meho souhlasu,okradli mne o 299 kč a dnes se operator ohlásil s tím,že mi nabízi nejaké balíčky..o take ja nestojím.Ja budu asi muset žalovat 02cz na soud.J.P.
Dobrý den, mrzí mne Vámi uvedené potíže se stržením kreditu z Vašeho čísla. Rádi se na to s Vámi podíváme. Stačí nám zde do neveřejných údajů doplnit telefonní číslo a výrobní číslo Vaší SIM karty nebo její PUK kód pro ověření.Údaje nám můžete zaslat také na info@o2guru.cz. S přáním příjemného dne Tomáš Sachr Guru pro Social Media, O2
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.