Společnost


DANARE a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6594Nevrácení plnění při odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2015, před 10 lety

Aleš Slabý

Znění stížnosti

Dne 1. září jsem u této společnosti zakoupil Baby monitor BM-02 Nanny za cenu 2309 Kč. Bohužel toto zboží po několika měsících přestalo fungovat a tak jsem kontaktoval uvedenou společnost, kde mi pan L. B. sdělil, že máme zboží poslat zpět k reklamaci. Bohužel se nikdo od 17. března neozval a tak jsem 20. dubna odstoupil od smlouvy. Do této chvíle mě uvedená společnost jakkoli nekontaktovala ohledně vrácení předmětného plnění vzniklého z odstoupení od smlouvy. Vzhledem k tomu, že uvedený Baby monitor slouží k detekci dechu u miminek, tak bylo nutné po takto dlouhé době čekání zakoupit zboží nové u jiného prodejce.


Produkt

8594052530056 Baby monitor BM-02 Nanny 2309,00 Kč


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 13:32, před 10 lety

Prodávající má povinnost reklamaci vyřídit do 30 dnů, pokud není dohodnuto jinak. Marné uplynutí lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy; spotřebitel má tedy právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením se smlouva ruší od počátku, strany si tedy vrátí vzájemná plnění. Spotřebitel tedy může žádat vrácení zaplacené částky, k tomu je třeba určit způsob vrácení a lhůtu. V případě nevrácení peněz ve lhůtě by se prodávající ocitl v prodlení a bylo by možné po něm požadovat úroky z prodlení. Komunikaci je vhodné vést písemně (doporučeně, nejlépe s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2015 14:43, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.