Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1. září jsem u této společnosti zakoupil Baby monitor BM-02 Nanny za cenu 2309 Kč. Bohužel toto zboží po několika měsících přestalo fungovat a tak jsem kontaktoval uvedenou společnost, kde mi pan L. B. sdělil, že máme zboží poslat zpět k reklamaci. Bohužel se nikdo od 17. března neozval a tak jsem 20. dubna odstoupil od smlouvy. Do této chvíle mě uvedená společnost jakkoli nekontaktovala ohledně vrácení předmětného plnění vzniklého z odstoupení od smlouvy. Vzhledem k tomu, že uvedený Baby monitor slouží k detekci dechu u miminek, tak bylo nutné po takto dlouhé době čekání zakoupit zboží nové u jiného prodejce.
8594052530056 Baby monitor BM-02 Nanny 2309,00 Kč
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost reklamaci vyřídit do 30 dnů, pokud není dohodnuto jinak. Marné uplynutí lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy; spotřebitel má tedy právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením se smlouva ruší od počátku, strany si tedy vrátí vzájemná plnění. Spotřebitel tedy může žádat vrácení zaplacené částky, k tomu je třeba určit způsob vrácení a lhůtu. V případě nevrácení peněz ve lhůtě by se prodávající ocitl v prodlení a bylo by možné po něm požadovat úroky z prodlení. Komunikaci je vhodné vést písemně (doporučeně, nejlépe s dodejkou).
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.