Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Jak je možné že prodejny Billa v Kolíně nejsou schopny zajistit doplnění zboží? Mám na mysli konkrétní produkt a to je Kozel 11°.Neni to otázka několika dní ale je to dlouhodobý problém těchto prodejen. Několikrát jsem upozornila na tento problém přímo na prodejnách a však bez výsledku.
Kozel 11°
Prosím o řádné doplňování tohoto produktu.
|
Tweet |
Jestliže se jednalo o akční zboží:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Pokud by se jednalo o nedoplnění konkrétního zboží:
Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti BILLA, spol. s.r.o.:
- na e-mail: info@billa.cz,
- na tel.: 800 153 976 (Po - Pá 8:00 - 18:00).
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.