Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65949Dřívější odjezd autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2023, před rokem

Kristýna Toušková

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na spoj linky 12 ze směru Liberec broumovská do směru Liberec Pavlovice Letná, Tento spoj měl ze zastávky plátenická odjíždět 17:25. V čase 17:23 jsem se nacházela zhruba 50 m od zastávky když jsem se snažila autobus doběhnout. I přesto že mě řidič viděl jen se lehkomyslně ohlídl a zastávku projel o 2 min. dřív. Jeho chování mi v tu chvíli přišlo nelidské a absolutně nechápu jak si může v těchto hodinách dovolit přejet zastávku o 2 min. dříve. Pochopila bych kdyby to bylo v pozdních večerních hodinách ale v tuto denní dobu opravdu ne. Není to poprvé, co se mi něco takového stalo A už mě nebaví stát na zastávce pokaždé o 10 min. dříve, abych se nemusela bát že snad autobus opět zastávku jen projede. Několikrát se stýkám se situací že řidiči naschvál zavřel dveře před dobíhajícími lidmi, i když by na zastávce měli stále ještě stát. Jelikož dělám také v dopravě, tak chápu, že je vašim cílem, aby autobusy odjížděly načas a neměly žádné zpoždění, to ale přeci neznamená, že zastávku opustí o x minut dříve že? Ještě k tomu, když se na vás řidič pouze “stupidně” usměje a vy víte, že si tím zjevně zlepšil den. Hodláte s tím konečně něco dělat? Děkuji.

Toušková Kristýna


Požadované řešení

Chtěla bych, aby bylo řidičům zakázán dřívější odjezd ze zastávky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 10:49, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 15:42, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.