Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na spoj linky 12 ze směru Liberec broumovská do směru Liberec Pavlovice Letná, Tento spoj měl ze zastávky plátenická odjíždět 17:25. V čase 17:23 jsem se nacházela zhruba 50 m od zastávky když jsem se snažila autobus doběhnout. I přesto že mě řidič viděl jen se lehkomyslně ohlídl a zastávku projel o 2 min. dřív. Jeho chování mi v tu chvíli přišlo nelidské a absolutně nechápu jak si může v těchto hodinách dovolit přejet zastávku o 2 min. dříve. Pochopila bych kdyby to bylo v pozdních večerních hodinách ale v tuto denní dobu opravdu ne. Není to poprvé, co se mi něco takového stalo A už mě nebaví stát na zastávce pokaždé o 10 min. dříve, abych se nemusela bát že snad autobus opět zastávku jen projede. Několikrát se stýkám se situací že řidiči naschvál zavřel dveře před dobíhajícími lidmi, i když by na zastávce měli stále ještě stát. Jelikož dělám také v dopravě, tak chápu, že je vašim cílem, aby autobusy odjížděly načas a neměly žádné zpoždění, to ale přeci neznamená, že zastávku opustí o x minut dříve že? Ještě k tomu, když se na vás řidič pouze “stupidně” usměje a vy víte, že si tím zjevně zlepšil den. Hodláte s tím konečně něco dělat? Děkuji.
Toušková Kristýna
Chtěla bych, aby bylo řidičům zakázán dřívější odjezd ze zastávky.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.