Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dnes jsem byl v NC Tesco Královo Pole kolem 11 hodiny, kde jsem si chtěl koupit párky Berlinky se sýrem. Všiml jsem si, že zboží je prošlé, tak jsem se šel zeptat paní prodavačky která skenovala zboží u výrobků kterým dochází záruční doba, jestli na ty párky nějaká sleva. Paní byla velice arogantní a řekla jen kde jako jsou ty párky? Šli jsme k regálu kde jsem tyto párky ukázal. Vzala je a odnesla aniž by cokoliv řekla nebo poděkovala, tak jsem jí řekl není zač a opět bez reakce.
Párky Berlinky se sýrem
Měli byste prodavačku naučit slušnému chování aby věděla jak se chovat k zákazníkům.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost lze podat i přímo na e-mail společnosti Tesco: info@itesco.cz anebo prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.