Společnost


De Agostini Publishing S.p.A.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65952Porušování obchodních podmínek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2023, před rokem

Jan Mezera

Znění stížnosti

Společnost neinformuje předplatitele o zpoždění a změnách obsahu zásilek tak, jak je stanovano ve smluvních podmínkách. Zákazník si takové informace musí dohledávat sám.
V této věci jsem již obrátil na ČOI.


Produkt

Předplatné kolekce "Kultovní náklaďáky minulé éry"


Požadované řešení

Je potřeba aby se společnost držela obchodních podmínek a komunikovala se zákazníky tak, jak by měla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 11:16, před rokem

Jestliže podnikatel uvádí v obchodních podmínkách, že o změně a zpoždění zásilek bude spotřebitele informovat, je takové jednání pro společnost závazné. Do doby, než je spotřebiteli e-mailem sděleno potvrzení o dodání, má spotřebitel právo kdykoli zrušit nebo změnit objednávku, a to výhradně kontaktováním zákaznického servisu společnosti De Agostini na telefonním čísle 246 017 120 (Po - Pá od 9:00 do 17:00 hodin s výjimkou státních svátků).

Dle všeobecných podmínek společnosti bodu 30. (https://www.deagostini.com/cz/podminky-a-pravidla) má spotřebitel taktéž právo kdykoli vypovědět Smlouvu o předplatném prostřednictvím písemného sdělení zaslaného Zákaznickému servisu
- na následující adresu: De Agostini Publishing S.p.A., c/o Comdata Czech a.s., P. O. BOX 69 Černokostelecká 20, 100 00 Praha 10,
- na e-mailovou adresu: zakaznicke.centrum@deagostini.cz.
V takovém případě je výpověď účinná pouze do budoucna.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 15:45, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.