Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.3.2023 v 16.18 hod jsem s partnerem jela rychlíkem z Pardubic do Vsetína,jízdenku jsme měli do 2hé třídy .
Nastoupili jsme do jídelního vozu s tím,že si objednáme nejdříve pití a potom něco k jídlu.
Partner měl během 40 min. 2 piva a já jeden zázvorový čaj,když jsem si chtěla objednat kafe,přišla vedoucí vlaku,která velice hrubým způsobem nás začala vyhazovt,že jsme tam již dlouho. Podotýkám ,že jsme tam byli my dva a jetě dalsí tři hosté,nikomu jsme místo nezabírali ,když jsem se bránila ,že si právě chci objednat kávu,okamžitě začala od našeh stolku křičet na obsluho a kávu mi objenávat, aniž by věděla jakou piji a jakou chci.Byla neuvěřitelně vulgární.Rychlíkem Praha Vsetín a obráceně sice vozem č.1 jezdím několikrát měsíčně a vždy si objednávám jídlo.
Tentokrát jsme si s partnerem chtěli objednat taky,protože jídelní lístek byl obměněn,ale průvodčí tak křičela ,že nebylo možno se s ní domluvit.Její chování považujeme za absolutně nepřípustné!!!!!Bylo direktivní z pozice síli a uniformy.
Jsme oba s partnerem dostatečně inteligentní na to ,abychom pochopili,že o sezení v jídelním voze je velký zájem a tudíž nezi pitím a jídlem ,máme místo uvolnit a posléze se zase vrátit.
Tady nebyla domluva ansolutně možná.Prostě starší průvodčí,krátce ostříhaná s šedivými vlady nás nevybíravým způsobem vyhazovala.Její chování bylo urážlivé a nedůstojné.
Sylvie Janáčková
Bylo by dobré ,aby paní průvodčí si uvědomila,že je tady ona pro cestující a ne obráceně.A když má něco proti chování cestujících,lze vždy všechno lidskou cestou vyřešit.
Prosím o zpětnou reakci na výše uvedenou stížnost na mojí e-mailovou adresu,
Sylvie Janáčková
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.