Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#65955Neuklizeno - pád

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2023, před rokem

Anna Blechová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes v 14:30 u pokladen jsem uklouzla ve Vaší prodejně v Plzni na Borech. Laskavě tam udržujte pořádek. V oddělení zeleniny, člověk nějaký ten odpad a lupení očekává, ale u pokladen by mělo být čisto. Léčím se s vyhřeznutou ploténkou a ten pád u Vás mi dost znepříjemní následující dny a týdny. Jsem mladá, ale upadnout u Vás starší člověk, máte velký problém. Mimochodem jediný, kdo mi pomohl vstát, byla cizí mladá žena, nikoli Váš zaměstnanec a to tam v tu chvíli byli dva.

Děkuji pěkně za takový zážitek
S Pozdravem
Blechová


Požadované řešení

Ukliďte si a alespoň se zeptejte, zda je Váš zákazník v pořádku, když už mu nepomůžete vstát.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 11:29, před rokem

V tomto případě by mělo být možné domáhat se případné náhrady újmy u provozovatele obchodu.

Podle § 2956 platí, že vznikne-li škůdci povinnost odčinit člověku újmu na jeho přirozeném právu chráněném ustanoveními první části tohoto zákona, nahradí škodu i nemajetkovou újmu, kterou tím způsobil; jako nemajetkovou újmu odčiní i způsobené duševní útrapy.

Aby došlo k náhradě újmy na zdraví, bude muset spotřebitel prokázat mimo jiné i to, že k újmě došlo v prostorách patřících podnikateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2023 10:52, před rokem

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2023 20:13, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.