Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
dnes v 14:30 u pokladen jsem uklouzla ve Vaší prodejně v Plzni na Borech. Laskavě tam udržujte pořádek. V oddělení zeleniny, člověk nějaký ten odpad a lupení očekává, ale u pokladen by mělo být čisto. Léčím se s vyhřeznutou ploténkou a ten pád u Vás mi dost znepříjemní následující dny a týdny. Jsem mladá, ale upadnout u Vás starší člověk, máte velký problém. Mimochodem jediný, kdo mi pomohl vstát, byla cizí mladá žena, nikoli Váš zaměstnanec a to tam v tu chvíli byli dva.
Děkuji pěkně za takový zážitek
S Pozdravem
Blechová
Ukliďte si a alespoň se zeptejte, zda je Váš zákazník v pořádku, když už mu nepomůžete vstát.
|
Tweet |
V tomto případě by mělo být možné domáhat se případné náhrady újmy u provozovatele obchodu.
Podle § 2956 platí, že vznikne-li škůdci povinnost odčinit člověku újmu na jeho přirozeném právu chráněném ustanoveními první části tohoto zákona, nahradí škodu i nemajetkovou újmu, kterou tím způsobil; jako nemajetkovou újmu odčiní i způsobené duševní útrapy.
Aby došlo k náhradě újmy na zdraví, bude muset spotřebitel prokázat mimo jiné i to, že k újmě došlo v prostorách patřících podnikateli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.