Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#65958Neoprávněné zaúčtování nedokončeného nákupu-UH. Hradiště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2023, před rokem

Antonín Stříž

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 25/3. 2023 10:25:27 v Tesco Uherské Hradiště, tř. Malinovského jsem platil bankovní kartou nákup, na platebním terminálu opakovaně nešlo zaplatit, proto jsem zaplatil nákup v hodnotě 614,20 Kč. Ihned jsem na tamějších informacích chtěl zjistit zda platba kartou ne/ odešla, bylo mi sděleno, že pracovnice to nemůže zjistit a odkázal mne na výpis z mého konta. - Budíž

Ale dnes jsem kontroloval platby platební kartou, kde bylo uvedeno, že byla Vámi zaúčtovaná mne neznámá částka 559,20 Kč ze dne 25/3 2023 zaúčtováno až dne 27.3.2023. Jelikož došlo tím k omylu , proto Vás žádám o vracení této mne neznámé částky ve výši 559,20 Kč

Prosím o Vaše řešení a vyrozumění

MUDr. Antonín Stříž


Požadované řešení

Vrácení částky 559,20 na mojí uvedenou adresu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2023 10:51, před rokem

Spotřebitel by se měl obrátit na společnost, přičemž je vhodné (ale ne nezbytné) identifikovat svůj nákup účtenkou. Jestliže spotřebitel účtenku nemá, není to problém, neboť platby kartou obchodník eviduje a má tak možnost tyto platby vyhledat. Zároveň je možné (ale opět ne nezbytné) obrátit se na banku s žádostí o tzv. charge-back - tedy "zpětnou platbu". S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Stížnost lze podat i přímo na e-mail společnosti Tesco: info@itesco.cz anebo prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 15:03, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.