Společnost


Jakub Pantúček (x-touch.cz)

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6596Nedodané, již zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2015, před 10 lety

Otakar Hrušecký

Znění stížnosti

U výše uvedené firmy jsem si 5.4.2015 prostřednictvím e-shopu objednal GPS navigaci, s tím, že bude dodána nejpozději do 14 dnů, což nabídka uváděla. Také byla požadována platba předem, takže jsem zboží téhož dne (5. 4.) odeslal převodem z mého účtu. Když zboží ani po 19 dnech nedbylo dodáno, zatelefonoval jsem na telefonní číslo firmy (605 992 332) s dotazem, co se stalo. (Předtím jsem se marně pokoušel dovolat na zákaznický servis firmy, ale telefonní číslo bylo vypnuto, takže si myslím, že žádné zákaznické centrun ani neexistuje). Telefon zvednul muž a když jsem mu oznámil o co se jedná, řekl, že není v kanceláři a že to zjistí a zatelefonuje na můj telefon do 1/2 hodiny. Když se ani po jedné hodině neozval, zkoušel jsem mu zatelefonovat ještě 2x, ale vždy můj hovor odmítnul a už se ani neozval. Myslím si, že toto není jednání podnikatele a spíše to zavání neseriozností majitele firmy X Touch czech republic, která nemá žádného jiného zaměstnance, což jsem dodatečně zjistil z Živnostenského registru.


Produkt

GPS Navigace X-Touch Person GPS 5"


Požadované řešení

Poku by byl pan Jakub Pantúček charakterní člověk, měl by již mnou zaplacené zboží dodat podle jím přijaté a potvrzené objednávky a v případě, že zboží nedodá, měl by vrátit celou mnou uhrazenou částku, včetně přepravného a balného ve výši 1.517,- Kč. Na omluvě netrvám, i když by to slušný člověk udělal automaticky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2015 15:09, před 10 lety

V tomto případě byla uzavřena kupní smlouva, která její strany zavazuje. Ačkoliv spotřebitel zboží zaplatil, podnikatel zboží nedodal a ocitl se tak v prodlení. Spotřebitel tak nyní může podnikateli k plnění poskytnout dodatečnou přiměřenou lhůtu, a to ať výslovně nebo mlčky. Poté co takováto lhůta marně uplyne může spotřebitel odstoupit od smlouvy a určit podnikateli přiměřenou lhůtu vrácení peněz.

Korespondenci doporučujeme zasílat doporučeně, nejlépe s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 12:35, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.