Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U výše uvedené firmy jsem si 5.4.2015 prostřednictvím e-shopu objednal GPS navigaci, s tím, že bude dodána nejpozději do 14 dnů, což nabídka uváděla. Také byla požadována platba předem, takže jsem zboží téhož dne (5. 4.) odeslal převodem z mého účtu. Když zboží ani po 19 dnech nedbylo dodáno, zatelefonoval jsem na telefonní číslo firmy (605 992 332) s dotazem, co se stalo. (Předtím jsem se marně pokoušel dovolat na zákaznický servis firmy, ale telefonní číslo bylo vypnuto, takže si myslím, že žádné zákaznické centrun ani neexistuje). Telefon zvednul muž a když jsem mu oznámil o co se jedná, řekl, že není v kanceláři a že to zjistí a zatelefonuje na můj telefon do 1/2 hodiny. Když se ani po jedné hodině neozval, zkoušel jsem mu zatelefonovat ještě 2x, ale vždy můj hovor odmítnul a už se ani neozval. Myslím si, že toto není jednání podnikatele a spíše to zavání neseriozností majitele firmy X Touch czech republic, která nemá žádného jiného zaměstnance, což jsem dodatečně zjistil z Živnostenského registru.
GPS Navigace X-Touch Person GPS 5"
Poku by byl pan Jakub Pantúček charakterní člověk, měl by již mnou zaplacené zboží dodat podle jím přijaté a potvrzené objednávky a v případě, že zboží nedodá, měl by vrátit celou mnou uhrazenou částku, včetně přepravného a balného ve výši 1.517,- Kč. Na omluvě netrvám, i když by to slušný člověk udělal automaticky.
|
Tweet |
V tomto případě byla uzavřena kupní smlouva, která její strany zavazuje. Ačkoliv spotřebitel zboží zaplatil, podnikatel zboží nedodal a ocitl se tak v prodlení. Spotřebitel tak nyní může podnikateli k plnění poskytnout dodatečnou přiměřenou lhůtu, a to ať výslovně nebo mlčky. Poté co takováto lhůta marně uplyne může spotřebitel odstoupit od smlouvy a určit podnikateli přiměřenou lhůtu vrácení peněz.
Korespondenci doporučujeme zasílat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.