Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
V září roku 2022 jsem si objednala u firmy Helvetia Direct Martketing s.r.o / Pet Gourmet granule pro psa, objednávku jsem ale asi za týden zrušila.
Od té doby mi chodí neustále emaily, abych zaplatila, že jsem "minulou" objednávku převzala a podepsala. Ovšem nic jsem nepřevzala a nic nepodepsala. Navíc mi M.B.A Consulting s.r.o. onu "nezaplacenou" objednávku neustále navyšují o úroky...
10.1.2023 - pro úhradu Vašeho dluhu ve výši 1299,82 Kc...
23.2.2023 - pro úhradu Vašeho dluhu ve výši 1399,82 Kc...
14.3.2023 - pro úhradu Vašeho dluhu ve výši 1499,82 Kc...
Ve čtvrtek 30.3.2023 mi přišel poslední email:
"Pokud do 2 dnů neuhradíte dluh vůči společnosti Helvetia Direct Martketing s.r.o / Pet Gourmet, okamžitě předáme celou záležitost k soudnímu řízení.
Vaše osobní údaje včetně podpisu spojeného s převzetím si můžete ověřit na Vaší poště.
Poštovní číslo zásilky : DR1154034335U
( https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR1154034335U )
jedná se o Váš dluh u spol. Helvetia Direct Marketing s.r.o. krmivo pro zvířata
zásilka byla zaslána doporučenou poštou a byla Vámi přijata."
Moje osobní údaje ani podpis nemůžou mít, jelikož jsem nic nepodepsala, nic nepřevzala. Jak mám postupovat. Je to už unavující vydírání. Když jsem zadala moje tel.č. nikdo nikdy nezavolal, pouze psali přes email. Stále dokola opakující emajly, že mám dluh.
Děkuji
Monika Bláhová
Jelikož jsem žádné zboží nikdy, ani v minulosti ani nikdy jindy od firmy Helvetia nic nezakoupila, ani nepřevzala, žádám o vyjádření, př. důkaz,
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou například při uzavření smlouvy po telefonu.
Podle bodu 4.1. všeobecných obchodních podmínek společnosti Helvetia Apotheke, v případě objednávky pravidelného zasílání, je každé tři týdny kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle všeobecných obchodních podmínek společnosti možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 280 02 Kolín 2.
Pro urychlení a zjednodušení celého procesu je možné společnost kontaktovat na telefonním čísle zákaznického oddělení: 234 099 888 (Po - Pá 8:00 – 17:00).
Pokud si spotřebitel nadále nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.