Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#65964Chybná informace o nástupišti, zmeškaný spoj a následně i let

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2023, před rokem

Ivana Kotvová

Znění stížnosti

Dobrý den, v prosinci jsem zakoupila jízdenku do Berlína, kde jsem měla s několikahodinovou rezervou nastoupit na lezinárodní let. Flixbus na svých jízdenkách uvádí vždy detaily nástupiště - na mé jízdence detail nástupiště chyběl (mám printscreeny) a jedině podle GPS jsem dovodila, že zastávka je naproti Hlavnímu nádraží v Praze (i zde mám printscreeny, co GPS ukazovala), nikoliv na straně nádraží. Což se ukázalo jako chybné, autobus mi ujel a následně mi i uletělo letadlo. Pokusila jsem se ještě zakoupit jízdenku pozdější, tento spoj však kvůli sněhové kalamitě nabral už v Drážďanech takové zpoždění, že jsem z něj vystoupila a zakoupila si DALŠÍ jízdenku, která mě odvezla zpět do ČR. Nová letenka o 2 dny později a všechny náklady s tímto spojené mě vyšly na zhruba 8k Kč. Co vše mám nárok od Flixbusu požadovat? Děkuji


Produkt

Odpovědnost za chybějící údaje potřebné k nástupu


Požadované řešení

Za adekvátní považuji jednak refundaci jízdenky Praha-Berlin, tak i letenky, kterou jsem kvůli chybě Flixbusu nevyužila. Ke zvážení je refundace náhradní jízdenky Praha-Drážďany.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 13:15, před rokem

Podle Nařízení (EU) č. 181/2011 mají všichni cestující využívající autobusovou linkovou dopravu právo být během celé cesty přiměřeně informováni. Toto právo na informaci mají spotřebitelé i před konáním cesty. Spotřebitel by tedy měl být řádně a včas informován o podrobnostech týkajících se odjezdu autobusu.

V tomto případě se domníváme, že spotřebitelka by měla mít právo na náhradu ceny jízdenky z Prahy do Berlína, kterou nevyužila kvůli chybě na straně prodávajícího. Na náhradu zbylých jízdenek/letenek však spotřebitelka podle našeho názoru právo nemá.

Jestliže se však spotřebitelka pojistila, mohla by mít právo na vyplacení pojistného plnění v případě, že nastala pojistná událost před začátkem dovolené (např. vážné onemocnění, úraz, závažná událost atd.). K vyplacení plnění je však potřeba doložit společnosti, u které se spotřebitelka pojistila, doklady prokazující vznik škodné události (např. doklad prokazující zpoždění vlaku).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 11:00, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.