Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65969Zranění cestujícího

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2023, před rokem

Natali Loubková

Znění stížnosti

Řidič autobusu 43 dne 3.4. 2023 v 10:44 jel o 2 minuty dřív než měl,tak jsem musela běžet po silnici za ním ,aby mi zastavil,kde otevřel dveře a hned je zavřel kde mě skřiply a poranili záda a rameno a na závěr na mě řval na celý autobus s tím že jeho urážky že jsem pomalá a co si myslím nebyly před cestujícími příjemné takže nejen že jsem musela běžet po silnici jelikož autobus jel dřív než měl,zranil mě dveřmi ale ještě na mě řve a uráží ? Jak může dopravní podnik zaměstnat choleriky a psychicky labilní lidi.


Produkt

Autobus 43,zastávka Hamerláky,3.4. 2023 10:44 autobus 7806


Požadované řešení

Řidič autobusu si nemůže dovolit řvát,urážet ani fyzicky ublížit cestujícího. Mám z toho zranění a stres,takže ať takový špatný člověk je dobře potrestán


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 12:26, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Jestliže došlo k poranění cestujícího, je možné se písemně obrátit na společnost s žádostí o odškodnění. Spotřebiteli doporučujeme:
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...), příp. doklad od poškozených věcí.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 15:50, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.