Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#65973Nevrácená provize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2023, před rokem

Miroslav Kalina

Znění stížnosti

26.3,2023 jsem na Aukru vystavil na prodej model pod katalogovým číslem ***. Číslo aukce ***. Následně jsem využil tlačítka "Prodat podobné". Následně jsem změnil čas aukce a popis na katalogové číslo ***. Číslo Aukce ***. Bohužel jsem nezměnil fotografie. Když jsem balil kupujícímu model, tak jsem na to přišel. Zavolal jsem mu, vysvětlil co se stalo a zaslal mu správné fotografie. Pán model odmítl. Vystavil jsem jej znovu, tentokrát se správnými fotografiemi. Aukce *** a požádal Aukro o vrácení provize. Vrácení provize odmítli, se sdělením "Důvod zamítnutí žádosti: "Kupující ** nepotvrdil/a, že obchod nebyl dokončen" Se zájemcem jsem mluvil a nikdo z Aukra jej nekontaktoval. Jsem v důchodu a každá koruna je dobrá. Modely rozprodávám jenom proto, že nemám na energie. Můžete mě pomoci. Děkuji. M.Kalina (Aukro ***)


Požadované řešení

Vrácení provize za neprodaný model aukce ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 13:01, před rokem

Jestliže prodávající zvolil možnost platby přes Aukro, platba od kupujícího se převede prodávajícímu až v okamžiku, kdy zboží dorazí a kupují potvrdí její převzetí.

Pokud se obchod neuskutečnil, je vhodné postupovat následujícím způsobem:
1) V Moje Aukro > Můj prodej > Transakční problémy si zažádejte o vrácení provize a udejte důvod, proč nedošlo k uskutečnění obchodu.
2) Společnost následně kontaktuje kupujícího a požádá ho o potvrzení nedokončeného obchodu.
3) Jestliže kupující nesouhlasí, nebo se neozve, musí společnost žádost zamítnout.
4) Poté je možné do 30 dní od zamítnutí podat odvolání přímo z uživatelského účtu, případně můžete podat odvolání z e-mailu, který Vás o zamítnuté žádosti informuje. Zákaznická péče Aukra následně odvolání prověří a mohou Vám, v případě, že obchod nebyl dokončený, provizi dodatečně vrátit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 10:57, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.