Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dne 3.4.2023 jsem ráno obdržela sms o dodáni zásliky ** předpokaldany prijezd 20.04-21.34.
Ca v 17h jsem zjistila zmeskany hovor vaseho ridice v 16.33h. Volala jsem okamzite zpet, bez odezvy. Hovor prijat, nikdo nereaguje, na druhe strane ticho. Doma jsem po celou dobu! V aplikaci zjistim, ze zasilka je jiz na Petrinach na vydejnim miste. Bez kontaktu, bez upozorneni, bez domluvy! Zasilku jsem nutne potrebovala dnes, nemam ted moznost jet na Petriny, mela byt dorucena domu, za to jsem zaplatila! Toto mi silne pripomina praktiky Ceske posty. Potom nedorucujte na adresu, ale do boxu zasilkoven. Jsem opravdu silne nespokojena, presne toto se nam stalo jiz podruhe.
zásilka **
dodat na adresu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Zásilkovna s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupný zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Dobrý den, paní Vlčková, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky, abychom mohli průběh doručení ověřit a případně sjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Gabča, tým Zásilkovny
Vše píši ve zprávě viz výše.... časy a veškerou specifikaci. Zásilka Z 452 6359 647. Dnes jsem si ji vyzvedla, byla zaplacena a nemohu čekat, než se to zde pořeší. Řidič mi v daný den volal pouze jednou v 16.23 z tel.č.608412588. Já jsem mu volala v 17h 2x, hovor vždy spojen a nikdo nereagoval po dobu 26s a 33s.
Dobrý den, paní Vlčková, děkujeme za doplnění. V trasování vidíme, že zásilka byla vydána příjemci. Co se týká jednání řidiče, ubezpečujeme vás, že se nic takového nebude opakovat. Věříme, že příští doručení naplní vaše očekávání a proběhne tak, jak má. Tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o reakci, popřípadě o uzavření stížnosti.
I přesto, že spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost uzavíráme s ohledem na příslib společnosti s dosažením dohody.