Společnost


Anila s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6598Reklamace zamítnutí a nestihnutí lhůty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2015, před 10 lety

zdenek jankovic

Znění stížnosti

Dobry den , obracim se na vas s problemem. Dne 17.3.15 jsem predal firme motozem dobra reklamaci moto helmy . Zavada : Loupe se lak - vznika lepkava hmota . Firna motozem me ani po skonceni 30 denni lhuty nekontaktovala musel jsem zavolat 31. Den sam . Slecna mi po telefonu rekla , ze se reklamace zamita , protoze se jedna o pouzivani ve spatnych povetrnostnich vlivech -- u motohelmy zajimave tvrzeni ve vyjadreni dale stoji ze jsem pouzival v rozporu s navodem ( mohu ja snad ovlivnit povetrnostni vlivy ? Po pani jsem se dozadoval servis. Vyjadreni na ktere mam ze zakona narok - pani mi sdelila ze mi vyjadreni neda. Zajel jsem tedy osobne na prodejnu - helmu mi nakonec vydali a predemnou na pulte propiskou do rekl listu napsali to stejne tvrzeni co po telefonu tudiz ze reklamaci zamitaj... Nejdulezitejsi muj dotaz zni na rekl listu je uvedeno datum prijmu 17.3.15. Datum ukonceni 23.4.15 . Mam i pres zamitnutou reklamace prodejcem pravo na vraceni penez, jelikoz reklamace se dle protokolu resila pres 30 dni . Podotykam zadne vyjadreni jsem ze servisu nedostal . Mam pouze rekl papir ktery nacmaral prodavac na prodejne a nekvalitni zamitnutou helmu . Prosim tedy o pomoc dekuji

Ps: Po internetu koluje x pripadu vady laku u techto helem - domnivam se tedy ze jde o zbozi vadne jakosti.


Produkt

prilba marushin tiger


Požadované řešení

Vraceni penez a fer pristup k zakaznikovi !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2015 15:04, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel reklamované zboží převzal, a to po zákonem stanovené lhůtě určené k reklamaci,podnikatel může využít argumentace, že spotřebitel s takovým jednáním souhlasil. V případě soudního sporu by se však soud zabýval i důvodností reklamace a spotřebiteli tak, z důvodu vyšší právní jistoty, doporučujeme, aby si nechal znalecký posudek vypracovat na své náklady sám. V případě, že takovýto posudek vyjde v jeho prospěch, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy, jelikož podnikatel nesplnil povinnost vyřízení reklamace řádně a včas, což prokazuje zmíněným posudkem. Spotřebitel by měl také právo na náhradu znalečného a všech účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 12:37, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.