Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den , obracim se na vas s problemem. Dne 17.3.15 jsem predal firme motozem dobra reklamaci moto helmy . Zavada : Loupe se lak - vznika lepkava hmota . Firna motozem me ani po skonceni 30 denni lhuty nekontaktovala musel jsem zavolat 31. Den sam . Slecna mi po telefonu rekla , ze se reklamace zamita , protoze se jedna o pouzivani ve spatnych povetrnostnich vlivech -- u motohelmy zajimave tvrzeni ve vyjadreni dale stoji ze jsem pouzival v rozporu s navodem ( mohu ja snad ovlivnit povetrnostni vlivy ? Po pani jsem se dozadoval servis. Vyjadreni na ktere mam ze zakona narok - pani mi sdelila ze mi vyjadreni neda. Zajel jsem tedy osobne na prodejnu - helmu mi nakonec vydali a predemnou na pulte propiskou do rekl listu napsali to stejne tvrzeni co po telefonu tudiz ze reklamaci zamitaj... Nejdulezitejsi muj dotaz zni na rekl listu je uvedeno datum prijmu 17.3.15. Datum ukonceni 23.4.15 . Mam i pres zamitnutou reklamace prodejcem pravo na vraceni penez, jelikoz reklamace se dle protokolu resila pres 30 dni . Podotykam zadne vyjadreni jsem ze servisu nedostal . Mam pouze rekl papir ktery nacmaral prodavac na prodejne a nekvalitni zamitnutou helmu . Prosim tedy o pomoc dekuji
Ps: Po internetu koluje x pripadu vady laku u techto helem - domnivam se tedy ze jde o zbozi vadne jakosti.
prilba marushin tiger
Vraceni penez a fer pristup k zakaznikovi !!!
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že spotřebitel reklamované zboží převzal, a to po zákonem stanovené lhůtě určené k reklamaci,podnikatel může využít argumentace, že spotřebitel s takovým jednáním souhlasil. V případě soudního sporu by se však soud zabýval i důvodností reklamace a spotřebiteli tak, z důvodu vyšší právní jistoty, doporučujeme, aby si nechal znalecký posudek vypracovat na své náklady sám. V případě, že takovýto posudek vyjde v jeho prospěch, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy, jelikož podnikatel nesplnil povinnost vyřízení reklamace řádně a včas, což prokazuje zmíněným posudkem. Spotřebitel by měl také právo na náhradu znalečného a všech účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.