Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#65985Zboží za body

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2023, před rokem

Květa Vacková

Znění stížnosti

Dne 3.4.2023 jsem volala na infolinku jestli je ještě v Pardubicích na prodejně Jana Zajíce a na prodejně Karla IV dostupný kuchyňský robot, bylo mi řečeno, že na jedné prodejně je 11 kusů a na druhé dokonce 16 kusů. Přímo na obou prodejnách mi, ale personál trvdil, že nemají ani jen kus.Tak tedy nevím kde je pravda, jestli na straně prodejen, že opravdu robot na skladě nemají nebo na straně infolinky.Byla bych ráda kdybych se dozvěděla jak to opravdu je, pokud mi může někdo odpovědět. Děkuji Vacková


Produkt

Kuchyňský robot


Požadované řešení

Ráda bych věděla jestli na prodejně opravdu ten robot měli či nikoliv. Toto už se mi stalo po několikáté.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2023 14:09, před rokem

Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli na infolince sděleno, že na prodejně zboží ještě dostupné je, měla by být tato informace pravdivá.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 11:01, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.