Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnešního dne jsem obdržel elektronickou poštou následující zprávu
Servis Mountfield Hradec Králové
22. 4. (před 2 dny)
komu: mně
Vážený zákazníku,
Vaše reklamace č. SRZ15/029/7/00739 byla kladně vyřízena. Prosím Vás o její brzké vyzvednutí.
S pozdravem
P. Č.
vedoucí servisu
E-mail: servis.hradeckralove@mountfield.cz
GSM: +420 724 016 129
Logo_Mountfield (2)
Pilnáčkova 410
500 03 Hradec Králové
Tel. : +420 495 436 982
Fax : +420 495 436 979
Web: www.mountfield.cz
Ihned jsem ze zaměstnání s kopií této zprávy odjel do HK,abych stroj převzal. Bohužel pan Č. mi sdělil, že pokud nemám zakázkový list, mám smůlu a poslal mě domů. Já jsem se mu snažil vysvětlit, že ho již nemám a mít nebudu, protože mi byl odcizen společně s jinými doklady.
Servisní technik neměl zájem zjišťovat totožnost mě osoby ani jinak identifikovat zakázku nebo poradit,jak mám postupovat. Já jsem mu při odchodu sdělil, že předmětný drtič asi dlouho zůstane v opravně.
Kromě toho jednání vyslovuji velkou nespokojenost s výrobky v distribuci vaší firmy, dlouhé termíny oprav a jiné problémy. Poslední případ s drtičem Powercut 2800 je extrém, doba jeho chodu byla necelé 2 hodiny, navíc stroj zpracovával jen poloviční doporučenou tloušťku materiálu.Ostří nožů je naprosto v pořádku,k žádnému přetížení dojít nemohlo, stroj byl uskladněn v suché místnosti.
Chtěl bych znát, jaké bude řešení z vaší strany, já bych požadoval vrácení peněz, o stroj nemám zájem. Rozhodně již nehodlám někam jezdit, nemám čas ani peníze na takové akce. Navíc si myslím, že stroj je tak nekvalitní,že budou následovat další opravy ještě v záruční době.Upozorňuji že mi byl vnucen jakousi vaší výhodnou nabídkou v akci.....dál nemá smysl něco psát. V krajním případě žádám o doručení opraveného drtiče na vaše náklady na moji adresu.
Děkuji za pochopení s pozdravem Vladimír Sommer
Vrácení peněz nebo dovoz opraveného stroje na adresu stěžovatele
|
Tweet |
Vydání opraveného reklamovaného zboží by nemělo být limitováno předložením zakázkového listu. Z reklamačního protokolu musí být jasně patrný spotřebitel (jméno, adresa a jiné kontaktní údaje) a s identifikací Vaší osoby by tedy problém být neměl. Pokud by přesto prodejce trval na vydání zakázkového listu, může se spotřebitel prokázat jako vlastník věci dokladem o koupi a požadovat její vydání.
Náklady spojené s vyřízením oprávněné reklamace nese vždy prodejce. Ten je tedy povinen všechny účelně vynaložené náklady k reklamaci spotřebiteli proplatit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.