Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#6599Nevydání opraveného stroje po výzvě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2015, před 10 lety

Vladimír Sommer

Znění stížnosti

Dnešního dne jsem obdržel elektronickou poštou následující zprávu




Servis Mountfield Hradec Králové
22. 4. (před 2 dny)

komu: mně


Vážený zákazníku,

Vaše reklamace č. SRZ15/029/7/00739 byla kladně vyřízena. Prosím Vás o její brzké vyzvednutí.

S pozdravem

P. Č.
vedoucí servisu
E-mail: servis.hradeckralove@mountfield.cz
GSM: +420 724 016 129

Logo_Mountfield (2)
Pilnáčkova 410
500 03 Hradec Králové

Tel. : +420 495 436 982
Fax : +420 495 436 979
Web: www.mountfield.cz

Ihned jsem ze zaměstnání s kopií této zprávy odjel do HK,abych stroj převzal. Bohužel pan Č. mi sdělil, že pokud nemám zakázkový list, mám smůlu a poslal mě domů. Já jsem se mu snažil vysvětlit, že ho již nemám a mít nebudu, protože mi byl odcizen společně s jinými doklady.
Servisní technik neměl zájem zjišťovat totožnost mě osoby ani jinak identifikovat zakázku nebo poradit,jak mám postupovat. Já jsem mu při odchodu sdělil, že předmětný drtič asi dlouho zůstane v opravně.
Kromě toho jednání vyslovuji velkou nespokojenost s výrobky v distribuci vaší firmy, dlouhé termíny oprav a jiné problémy. Poslední případ s drtičem Powercut 2800 je extrém, doba jeho chodu byla necelé 2 hodiny, navíc stroj zpracovával jen poloviční doporučenou tloušťku materiálu.Ostří nožů je naprosto v pořádku,k žádnému přetížení dojít nemohlo, stroj byl uskladněn v suché místnosti.
Chtěl bych znát, jaké bude řešení z vaší strany, já bych požadoval vrácení peněz, o stroj nemám zájem. Rozhodně již nehodlám někam jezdit, nemám čas ani peníze na takové akce. Navíc si myslím, že stroj je tak nekvalitní,že budou následovat další opravy ještě v záruční době.Upozorňuji že mi byl vnucen jakousi vaší výhodnou nabídkou v akci.....dál nemá smysl něco psát. V krajním případě žádám o doručení opraveného drtiče na vaše náklady na moji adresu.

Děkuji za pochopení s pozdravem Vladimír Sommer


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo dovoz opraveného stroje na adresu stěžovatele


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 13:11, před 10 lety

Vydání opraveného reklamovaného zboží by nemělo být limitováno předložením zakázkového listu. Z reklamačního protokolu musí být jasně patrný spotřebitel (jméno, adresa a jiné kontaktní údaje) a s identifikací Vaší osoby by tedy problém být neměl. Pokud by přesto prodejce trval na vydání zakázkového listu, může se spotřebitel prokázat jako vlastník věci dokladem o koupi a požadovat její vydání.

Náklady spojené s vyřízením oprávněné reklamace nese vždy prodejce. Ten je tedy povinen všechny účelně vynaložené náklady k reklamaci spotřebiteli proplatit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 12:40, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.