Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, již jednou jsem psala ohledně reklamace zimní bunky Nickelson. Bunda reklamována, reklamace od dodavtelky neuznána. Nechala jsem si vypracovat znalecký posudek od p. ing Pakoskové v Brně,m kde je napsáno, že včechny vady ,které na bundě našla -uživatel nazavinil. znalecký posudek - kopii jsem zaslala paní, ona mi odepsala, že aT bundu zašlu a ona do týdne pošle peníze. Toto jsem učinila dne 21.4.2015 - bundu jsem zaslala. Dnes jsem z pošty dostala zprávu, že bunda nebyla vyzvednuta , a tudíž mi jí posílají zpět. Takže prosím o řešení, jak mím postupovat dále a na koho se mám obrátit, jelikož bunda + náklady s tímto spojené již dosahují 6 500,Kč vč. znaleckého posudku. S pozdravem Štikarová Věra, Radvanec 25
požaduji vrácení celé částky za bundu tj. 4 890, Kč dále poštovné 2x Most 121, Kč
1x Brno 121, Kč
1x znalecký posudek 1 300, Kč
Celkem 6 553,-- Kč
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebitelce uchovat si veškeré záznamy o komunikaci s podnikatelem. Z výše uvedených informací vyplývá, že podnikatel reklamaci vzhledem k znaleckému posudku uznal a se spotřebitelem se dohodl na vrácení peněz. Spotřebitel se s podnikatelem domluvil na způsobu vypořádání tím, že spotřebitel zboží zašle na podnikatelovu adresu. Podnikatel si však zboží nepřevzal a tím se ocitl v prodlení. Spotřebitel by tak měl i nadále trvat na vyřízení záležitosti podle dohodnutých podmínek. Pokud by se spotřebitel rozhodl spor řešit soudní cestou, je vhodné zaslat podnikateli předžalobní výzvu o zaplacení dluhu a to nejméně sedm dnů před podáním žaloby. V opačném případě by neměl nárok na náhradu nákladů spojených se soudním řízením.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.