Společnost


Monika Paterová

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6600Zimní bunda Nickelson

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2015, před 10 lety

František Štikar

Znění stížnosti

Dobrý den, již jednou jsem psala ohledně reklamace zimní bunky Nickelson. Bunda reklamována, reklamace od dodavtelky neuznána. Nechala jsem si vypracovat znalecký posudek od p. ing Pakoskové v Brně,m kde je napsáno, že včechny vady ,které na bundě našla -uživatel nazavinil. znalecký posudek - kopii jsem zaslala paní, ona mi odepsala, že aT bundu zašlu a ona do týdne pošle peníze. Toto jsem učinila dne 21.4.2015 - bundu jsem zaslala. Dnes jsem z pošty dostala zprávu, že bunda nebyla vyzvednuta , a tudíž mi jí posílají zpět. Takže prosím o řešení, jak mím postupovat dále a na koho se mám obrátit, jelikož bunda + náklady s tímto spojené již dosahují 6 500,Kč vč. znaleckého posudku. S pozdravem Štikarová Věra, Radvanec 25


Požadované řešení

požaduji vrácení celé částky za bundu tj. 4 890, Kč dále poštovné 2x Most 121, Kč
1x Brno 121, Kč
1x znalecký posudek 1 300, Kč
Celkem 6 553,-- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2015 15:12, před 10 lety

Doporučujeme spotřebitelce uchovat si veškeré záznamy o komunikaci s podnikatelem. Z výše uvedených informací vyplývá, že podnikatel reklamaci vzhledem k znaleckému posudku uznal a se spotřebitelem se dohodl na vrácení peněz. Spotřebitel se s podnikatelem domluvil na způsobu vypořádání tím, že spotřebitel zboží zašle na podnikatelovu adresu. Podnikatel si však zboží nepřevzal a tím se ocitl v prodlení. Spotřebitel by tak měl i nadále trvat na vyřízení záležitosti podle dohodnutých podmínek. Pokud by se spotřebitel rozhodl spor řešit soudní cestou, je vhodné zaslat podnikateli předžalobní výzvu o zaplacení dluhu a to nejméně sedm dnů před podáním žaloby. V opačném případě by neměl nárok na náhradu nákladů spojených se soudním řízením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 15:11, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.