Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes jsem poznala jak funguje doručování zásilky kurýrem PPL s kterým se domluvíte na předání zásilky na jiné adrese,když nejste doma,ale v práci!!!
Dostala jsem SMS o předání zásilky v době od 10.00-12.00 hodin,tak jsem pánovi okamžitě volala a prosila ho o předání zásilky na adrese mého pracoviště.
Pán mi řekl,že zásilku na adresu pracoviště přiveze,ale později.Byla to pouze jen jeho lež a ve 12.00 hodin jsem dostala SMS,že si mám vyzvednout zásilku na parcel shopu!!!Nejvíc úsměvné je,že obě adresy od sebe jsou 5 minut chůze pěšky a stejně to bylo daleko pro pána.Není nic lehčího než zásilku složit na parcel shopu!!!!
Příště budu volit určitě jinou zásilkovou službu.
doručit zásilku zítra na adresu mého bydliště.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli slíbeno, že zásilka bude doručena na jinou smluvenou adresu, mělo tak být skutečně učiněno.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.