Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#6602Nedostatek pečiva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2015, před 10 lety

Jana Zaja

Znění stížnosti

Dobrý večer byla jsem dnes nakoupit v 19h v Mostecké Kauflandu a opět nebyl chléb ani pečivo 3 hodiny před zavírací dobou není to poprvé co jsem se setkala s tímto nedostatkem nabídce bylo pouze pečivo z vaší pekárny kde chleb není zrovna nejlevnější .prosím o nápravu pokud máte otevřeno do22h měla by být tato základní potravina stale na obchodě Děkuji za kladné vyřízení
POCHVALA
Na informacích jsou děvčata velice ochotné rádi vyjdou vstříc,příjemné jednání moc jim děkuji za úsměv a ochotu
s pozdravem Jana Z.


Produkt

pečivo


Požadované řešení

výše podané řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 11:00, před 10 lety

Zákon prodejcům neukládá, aby všechno jejich zboží bylo k dispozici po celou jejich otevírací dobu. Může dojít k vyprodání zásob a pokud obchodník dostupnost takového zboží nijak negarantuje, nedošlo v takovém případě k zákonnému pochybení. Zásobování je interní záležitostí společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2015 16:09, před 10 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.5.2015 23:20, před 10 lety


Jana Zaja

Rozumím tomu že základní potravina teda není pro prodejce vůbec důležitá, aby uspokojila zákazníka.(to je teda smutné)Kdyby tenhle problém nebyl na denním pořádku tak ,to pochopím bohužel ale není.Nutí mě vlastně, abych chodila do jiného obchodního řetězce kde základní pečivo je na prodejně .
Jsem vyučená prodavačka a bývalým zaměstnancem řetězce Billa,Globus v Praze neexistovalo aby nebylo na prodejně základní zboží nebo co nabízí leták kaufland jako je v Mostě.V Pražském kauflandu jsem jako zákazník byla vždy spokojena.
S pozdravem Jana Z.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2015 09:40, před 9 lety

Společnost Kaufland Česká republika v.o.s. již nevyužila možnosti reagovat. Prosíme proto spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2015 09:03, před 9 lety

Jelikož ani jedna ze stran sporu již nevyužila možnosti reagovat, případ uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.