Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes jsem koupil 2x olomoucké tvarůžky, celková cena cca 120 kč, rozbaluji po 15 minutách od koupě a zelená plíseň na povrchu, myslím, že za uvedenou cenu by byl proti každý. Do Billy v Neratovicích chodím téměř každý den a někdy se mi zdá, že by personál potřeboval malinko popohnat. Shnilé zboží vídám pravidelně, ale jelikož je mi stav zboží znám, nekoupím ho, a tak mě to netrápí, ale plesnivé tvarůžky za 120kč ano.
Tvarůžky olomoucké 167gramů
Prosím o vratku za 2ks tvarůžků 120kč, číslo účtu viz osobní údaj
Dále máte moji nabídku pro pracovní pozici kontrolor kvality, nebo tak něco, myslím, že bych dokázal celkem s jistotou pojmenovat, co zákazníkům v daném prostředí vadí.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.