Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
26.1.2015 jsem v obchodě na Národní třídě zakoupila zimní obuv za 399kč.Letošní zima byla nadprůměrně teplá a suchá, takže jsem boty využila minimálně - asi 10x. Každý den nošení jsem v nich ušla asi 20m.Přesto se mi u bot zcela propadly paty a pod bříšky prstů se vyskytla jakási mřížka.Obě tyto skutečnosti mi znemožnily obuv nadále užívat.Boty jsou naprosto neochozené a k nerozeznání od nových.Vzhledem k tomu,že nejsem z Prahy, ale z jihu Čech,
dostala jsem se do obchodu až po necelých dvou měsících po koupi-21.3. 2015. Od okamžiku,kdy jsem vznesla svůj požadavek na reklamaci se mnou prodavačka odmítala komunikovat se slovy,že žádnou reklamaci sepisovat nebude a že má další zákazníky.Trvalo nejméně půl hodiny,než přistoupila na to, že na sepsání reklamace mám právo.Vzhledem ke vzdálenosti,jsem požádala o kontakt,abych si mohla zavolat a nejezdila do Prahy zbytečně.Bylo mi řečeno, že žádný kontakt nedostanu,žádný neexistuje a po 30.dnech nechť si přijedu.Byla jsem velmi rozmrzelá přístupem,ale akceptovala jsem to.25.4.2015 jsem tedy jela do Prahy znovu,předložila reklamační list a půl hodiny čekala.Po půl hodině p.prodavačka přišla, přinesla mi reklamační list na jehož zadní straně bylo rukou napsáno zamítnutí reklamace s razítkem p.Arkhipovy.Reklamace byla zamítnuta z důvodu každodenního nošení,každodenního neimpregnování
a tudíž nadměrného opotřebení podšívek.Při podrobnějším pohledu dovnitř boty je zcela jasné ,že byly nošeny minimálně,vlas uvnitř boty není vůbec ošoupán.Chtěla jsem tedy reklamaci uplatnit znovu,což bylo razantně zamítnuto.Na můj dotaz, kdo reklamaci posuzoval mi bylo odpovězeno,že prodejna má svého vyškoleného zaměstnance.Chtěla jsem tedy mluvit s tímto zaměstnancem,což bylo opět zamítnuto.Chtěla jsem tedy kontakt na p.majitelku.Bylo mi odpovězeno,že ho neví.Po další půl hodině mne prodavačka telefonicky spojila s nějakou paní,která mne ani nepustila ke slovu a sdělila mi,že se prostě reklamace zamítá a jakékoli jiné řešení nepřichází v úvahu.Na dotaz s kým mluvím mi opět nebylo odpovězeno.Znovu jsem tedy požádala o vypsání nové reklamace, to bylo opět zamítnuto a byla jsem nevybíravým způsobem vybídnuta k odchodu.
Stanislava Heřmánková
8155-1 black
Pokud není možná oprava, představovala bych si, že mi zboží bude vyměněno za stejné nebo vráceny peníze.Přistoupila bych i na variantu výměny za úplně jiné zboží.
|
Tweet |
Pokud se vada věci projeví do šesti měsíců od převzetí, nahlíží se na zboží, jako by bylo vadné již od počátku a opak musí prokazovat prodejce. K takovémuto prokázání nestačí pouhé obecné tvrzení, ale je třeba nejlépe odborného, popřípadě znaleckého posudku. Pokud prodávající reklamaci zamítl pro mechanické opotřebení, aniž by se vypořádal s výše uvedeným a spotřebitelka s takovýmto posouzením nesouhlasí, může zvážit, zda si před případným soudním sporem nechá odborný posudek vypracovat na své náklady. Pokud takovýto posudek vyjde ve spotřebitelův prospěch, spotřebitel má právo na řádné vyřízení reklamace, úhradu znalečného a všech účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací. Seznam znalců najdete na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Paní Arkhipova Irina se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.