Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Jakmile na u zboží uvedena 50% sleva, na pokladně tato cena není upravena. Uvádím poslední případ brambory cena 34,90 Kč zlevněno na 17,90 Kč. Nakoupila jsem dne 25.4.2015, upozornila jsem na tuto skutečnost. Peníze mi byly vráceny. Myslela sem že cenu opraví. Šla jsem nakoupit druhý den, koupila jsem rané brambory měly stát stále 17,90 Kč, ale na pokladně opět účtovaly 34,9O Kč. Tentokrát se alespoň omluvili, ale stalo se mi, že měly zlevněný jogurt, a paní provozní mi dala najevo, jak jí to obtěžuje, že jsem upozornila na špatnou cenu.
Pokladní neznají pečivo a často účtují jiné pečivo. Pokud si není jistí, ať se zeptá zákazníka, jaké pečivo si vybral. Toto neřeším, jsou to korunové položky, ale opět se stává často.
Měla by být provedena kontrola na prodejně. Není moje povinnost, hlídat každou účtenku, jestli mě na prodejně neošidili.
Jedná se o prodejnu Albert - supermarket, Praha 6 - Řepy, makovského ( Blatiny)
|
Tweet |
Pokud podnikatel uvede cenu přímo u daného zboží, je takovouto nabídkou vázán. Chování, které spotřebitel popisuje, by se dalo považovat za porušení zákazu užívání klamavých obchodních praktik, což je podle zákona o ochraně spotřebitele správní delikt. Spotřebitel může podat podnět k České obchodní inspekci, která je k řešení těchto správních deliktů způsobilá.
Vzhledem k faktu, že se společnost AHOLD Czech Republic, a.s. rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky, stížnost uzavíráme.