Společnost


STUDENT AGENCY k.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66058Nevhodné podmínky k cestování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2023, před rokem

Heorhij Ščerbak

Znění stížnosti

Dobrý den,

teď zrovna jedu z Brna do Prahy vašim autobusem 000032, 5.4.2023 odjezd v 18:00. Je tady neskutečné dusno. Ještě když vystupovali cestující, jejich finální destinaci bylo Brno, spoustu z nich se stěžovalo na nesnesitelné vedro. Předávám teda tuto stížnost dál, opravdu není taková fun a reláx jak mám napsáno na jízdence. K tomu řidič autobusu se ani neomluvil, ačkoliv nevím jestli za to nese zodpovědnost, každopádně bylo by to od něj zdvořilé, a v rámci aspoň minimálního zákaznického servisu příslušné. Prosím Vás, vyřešte ten technický problém, ať následující cestující nezažívají takový diskomfort jak my, a prosím o určitou kompenzaci. Možná to z určitého pohledu přijde jako maličkost ale vážně uvažuju o tom, abych dával pozor na to abych, já a mé blízké okolí nikdy jíž Vámi nabízené služby nevyužívali.

S pozdravem


Požadované řešení

Lepší zákaznický servis, nějaká omluva od personálu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2023 10:55, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Stížnost či reklamaci je možné směřovat i přímo ke společnosti STUDENT AGENCY k.s. na e-mail: reditel@studentagency.cz.

Další kontakty na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.studentagency.cz/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:05, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.