Společnost


HOT PRODUCT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6606Nereagování na odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2015, před 10 lety

Josef Hošek

Znění stížnosti

Můj otec byl dne 16. 2. 2015 na chodbě supermarketu Tesco Český Krumlov osloven zástupcem společnosti HOT Product a přiveden do jejich předváděcího stánku. Zde si vylosoval si vylosoval formou dvou losů slevu celkem 6 000,-CZK (velmi nekalým způsobem ) a poté uzavřel Kupní smlouvu č.013 a zaplatil cenu za zboží ve výši 6 990,-CZK. Ihned po konzultaci s rodinnými příslušníky bylo zcela jasné, že se jedná o takzvané šmejdy. Druhý den jsem jel vrátit dané zboží přímo zástupcům Hot Product. Tito nás arogantním způsobem odkázali na to, že zboží od nás nemohou převzít a zboží musíme vrátit na centrálu. Obratem jsem volal na telefonní číslo uvedené na kupní smlouvě (+420 776 336 151), kde nám jakási dáma sdělila, že není problém s vrácením zboží a ať pošleme dopis s vrácením a zboží ať si necháme doma, že se nám ozve zástupce Hot Product a pro zboží si přijede. 20.2.2015 jsem odeslali na adresu společnosti dopis o odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě a ten samý dopis jsme odeslali společně se zbožím na stejnou adresu. Zboží si společnost Hot Product nevyzvedla a na dopis nám přišla nic neříkající odpověď formou dopisu, která má dle mého názoru pouze oddálit a odradit případné zoufalce jako my. Dalším krokem byla schůzka se zástupcem dTestu přímo v Neratovicích, kde nám bylo po vzájemné konzultaci doporučeno zaslat na Hot Product další dopis, který nám dTest připravil. Takto jsme odeslali na společnost Hot Product. Opět nám bylo odpovězeno nic neříkajícím dopisem. Kontaktoval jsem telefonicky zástupce dTestu, kde mi byl doporučen postup, který nyní využívám - tedy VašeStížnosti.( zboží máme zabalené stále u sebe ) Všechny zaslané doklady mohu doložit.


Produkt

WELLNESS PŘÍSTROJ WS II, masážní polštář. Cena Hot Product 12 990,-CZK,


Požadované řešení

´Vrácení vynaložených peněz což je 6 990,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 10:47, před 10 lety

Pokud je smlouva uzavřena mimo obchodní prostory, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu.

Zakoupené zboží musí spotřebitel bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů od zaslání odstoupení od smlouvy vrátit zpět prodejci a ve stejné lhůtě by měly spotřebiteli dorazit peníze. Stačí, že spotřebitel prokáže prodejci odeslání zboží na adresu uvedenou v uzavřené kupní smlouvě. Pokud prodejce maří doručení tím, že se na uvedené adrese pro přebírání písemností nezdržuje či poštovní zásilky účelově nepřebírá, nemůže toto být ke škodě odesílatele. Podle § 573 občanského zákoníku se zásilka považuje za došlou třetí pracovní den po odeslání.

Nevrátí-li podnikatel peníze ve lhůtě 14 dnů, ocitá se v prodlení a spotřebitel může požadovat současně i úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 12:46, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.