Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Můj otec byl dne 16. 2. 2015 na chodbě supermarketu Tesco Český Krumlov osloven zástupcem společnosti HOT Product a přiveden do jejich předváděcího stánku. Zde si vylosoval si vylosoval formou dvou losů slevu celkem 6 000,-CZK (velmi nekalým způsobem ) a poté uzavřel Kupní smlouvu č.013 a zaplatil cenu za zboží ve výši 6 990,-CZK. Ihned po konzultaci s rodinnými příslušníky bylo zcela jasné, že se jedná o takzvané šmejdy. Druhý den jsem jel vrátit dané zboží přímo zástupcům Hot Product. Tito nás arogantním způsobem odkázali na to, že zboží od nás nemohou převzít a zboží musíme vrátit na centrálu. Obratem jsem volal na telefonní číslo uvedené na kupní smlouvě (+420 776 336 151), kde nám jakási dáma sdělila, že není problém s vrácením zboží a ať pošleme dopis s vrácením a zboží ať si necháme doma, že se nám ozve zástupce Hot Product a pro zboží si přijede. 20.2.2015 jsem odeslali na adresu společnosti dopis o odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě a ten samý dopis jsme odeslali společně se zbožím na stejnou adresu. Zboží si společnost Hot Product nevyzvedla a na dopis nám přišla nic neříkající odpověď formou dopisu, která má dle mého názoru pouze oddálit a odradit případné zoufalce jako my. Dalším krokem byla schůzka se zástupcem dTestu přímo v Neratovicích, kde nám bylo po vzájemné konzultaci doporučeno zaslat na Hot Product další dopis, který nám dTest připravil. Takto jsme odeslali na společnost Hot Product. Opět nám bylo odpovězeno nic neříkajícím dopisem. Kontaktoval jsem telefonicky zástupce dTestu, kde mi byl doporučen postup, který nyní využívám - tedy VašeStížnosti.( zboží máme zabalené stále u sebe ) Všechny zaslané doklady mohu doložit.
WELLNESS PŘÍSTROJ WS II, masážní polštář. Cena Hot Product 12 990,-CZK,
´Vrácení vynaložených peněz což je 6 990,-Kč
|
Tweet |
Pokud je smlouva uzavřena mimo obchodní prostory, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu.
Zakoupené zboží musí spotřebitel bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů od zaslání odstoupení od smlouvy vrátit zpět prodejci a ve stejné lhůtě by měly spotřebiteli dorazit peníze. Stačí, že spotřebitel prokáže prodejci odeslání zboží na adresu uvedenou v uzavřené kupní smlouvě. Pokud prodejce maří doručení tím, že se na uvedené adrese pro přebírání písemností nezdržuje či poštovní zásilky účelově nepřebírá, nemůže toto být ke škodě odesílatele. Podle § 573 občanského zákoníku se zásilka považuje za došlou třetí pracovní den po odeslání.
Nevrátí-li podnikatel peníze ve lhůtě 14 dnů, ocitá se v prodlení a spotřebitel může požadovat současně i úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.