Společnost


Aliexpress

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66062Převodovka Bashan bs300s18

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2023, před rokem

Jaroslav Horak

Znění stížnosti

Dobrý den objednali jsme si u vás převodovku do ctyrkolky na Bashan bs300s18 zaplatili jsme 4300 korun a po 14ti dnech dorazil přítelkyni balíček ve kterém byla úplně jiná převodovka na nějaké ATV JS250 ,která je nám úplně k ničemu. Věřím že došlo u dodavatele pouze k nějakému nedopatření a věc bude vyřešena.S pozdravem jako příjemce balíčku,který byl adresovany na jméno Ivana Hodková


Požadované řešení

Jsme rádi,že se k vám můžeme obrátit a chtěli bychom vás proto požádat o zaslání převodovky, kterou jsme objednavali a to na čtyřkolku Bashan bs300s18 rok výroby 2008,popřípadě navrácení částky kterou jsme uhradili i když bychom raději žádaný produkt aby byla čtyřkolka opět v pořádku. Nechceme dodavateli působit žádné potíže ani sobě a tak věříme,že se věc vyjasni. S poděkováním a důvěrou Ivana Hodková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2023 11:19, před rokem

Prostřednictvím portálu Aliexpress může spotřebitel uzavírat smlouvy s velkým množstvím prodejců. Ze zaslané stížnosti není zřejmé, s jakým konkrétním prodejcem spotřebitel smlouvu uzavřel. Ačkoliv to není z uvedené stížnosti zcela zřejmé, předpokládáme že prodávajícím je společnost sídlící Asii. V tomto případě může vzniknout problém s faktickým vymáháním práva, protože se nejedná o český subjekt. Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou.

Pokud zboží neodpovídá objednávce, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Více informací o možnosti podat reklamaci nalezne spotřebitel zde: https://aliexpress.plnapenezenka.cz/reklamace-a-otevreni-sporu/

Obecně také platí, že při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Číně), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:07, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.