Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Situace se má tak. Že jsem zakoupil lístky na kulturní událost, koncert umělce Separa s názvem „SEPAR OG TOUR - BRNO“. Koncert byl bohužel v nevhodnou dobu a z důvodu Covid-19 byl zrušen a přesunut na nový termín. Dále byl koncert přesunut znovu a znovu a momentálně se věc má tak, že pořadatel drží lístky v platnosti s tím, že údajně stále vybírá nový termín. Ovšem vyjádření od interpreta zní tak, že pořadatel s penězi zmizel a akce se konat minimálně z jeho strany nebude.
Informace od TicketStreamu jsou následující:
Vstupenky zakoupeny dne - 14. 6. 2020 11:24.
Původní datum události - 14. 11. 2020 20:00
První změna termínu konání na – 05.03.2021 20:00
Informace že nové datum neplatí.
Druhá změna termínu konání na – 14.03.2022 20:00
Informace že nové datum neplatí.
Místo konání - Radost - Cejl 254/52, Brno
Vrátit uhrazenou sumu.
|
Tweet |
Společnost TICKETSTREAM s.r.o. není pořadatelem jednotlivých akcí, na které jsou vstupenky prodávány. Společnost TICKETSTREAM s.r.o. zajišťuje prodej a distribuci vstupenek na jednotlivé akce vždy jménem a na účet jejich pořadatele, a to na základě pověření daného smlouvou s pořadatelem. Nákupem vstupenky na akci vzniká právní vztah mezi zákazníkem, který vstupenku nakupuje a pořadatelem této akce. Veškeré nároky zákazníka proto směřují vždy vůči pořadateli akce (v tomto případě tedy vůči Dominiku Schneiderovi).
Při zrušení akce má spotřebitel samozřejmě právo na vrácení plné ceny vstupenky. U změn je třeba mít na paměti, že svojí povahou se jedná o návrh na změnu smlouvy a záleží na rozhodnutí spotřebitele, zda na změnu přistoupí. Jinak i zde má právo žádat vrácení vstupného za nedodržení smlouvy.
Domníváme se, že vyhrazuje-li si pořadatel možnost jednostranné změny programu, místa či doby konané akce, a to z pádného důvodu za předem přesně daných podmínek, a je vám tato skutečnost známa již při koupi lístků, je i tak nutný souhlas spotřebitele.
Zároveň se jedná o podstatné porušení smlouvy ze strany pořadatele, který nesplnil svou část smlouvy. Spotřebitel tedy může dle § 2002 občanského zákoníku z tohoto důvodu odstoupit od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.