Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
ráda bych Vás požádala o navrácení poplatku za neuskutečněnou přepravu balíků ** a ** ve výši 356 Kč.
Jednalo se o pneumatiky zabalené po 2 ks, které byly podány v Náramči, okr. Třebíč, v obchodě Coop, ParcelShop KM10467503 dne 21.03.2023.
Vzhledem k tomu, že obě zásilky byly řidičem přijaty k přepravě, předpokládala jsem doručení adresátce paní **.
Bohužel mi byly následující den 22.3.2023 obě zásilky vráceny na adresu **.
Z důvodu přijmutí zásilky k přepravě a nedoručení na místo určení, požaduji navrácení celé částky na účet **.
Rovněž jsem dodnes, neobdržela žádné vyrozumění, proč nebyla zásilka doručena.
Děkuji.
Jenčová
číslo zásilky **
Vrácení poplatku za neuskutečněnou přepravu balíků ** a ** ve výši 356 Kč na účet **.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.