Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#66069Neoprávněně účtovaný poplatek, zásilka vrácena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2023, před rokem

Monika Jenčová

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o navrácení poplatku za neuskutečněnou přepravu balíků ** a ** ve výši 356 Kč.
Jednalo se o pneumatiky zabalené po 2 ks, které byly podány v Náramči, okr. Třebíč, v obchodě Coop, ParcelShop KM10467503 dne 21.03.2023.

Vzhledem k tomu, že obě zásilky byly řidičem přijaty k přepravě, předpokládala jsem doručení adresátce paní **.

Bohužel mi byly následující den 22.3.2023 obě zásilky vráceny na adresu **.

Z důvodu přijmutí zásilky k přepravě a nedoručení na místo určení, požaduji navrácení celé částky na účet **.

Rovněž jsem dodnes, neobdržela žádné vyrozumění, proč nebyla zásilka doručena.

Děkuji.

Jenčová


Produkt

číslo zásilky **


Požadované řešení

Vrácení poplatku za neuskutečněnou přepravu balíků ** a ** ve výši 356 Kč na účet **.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2023 11:59, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:50, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.