Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,obdržela jsem holítko s požadavkem uhradit 147 Kč.na stvrzenku sdělení pro příjemce jsem napsala NE=DĚKUJI,což podle tel.hovoru znamená, že si nepřeji zasílání dalšího holítka.
Tuto žádost píšu z důvodu,že jsem se dozvěděla o nekalých praktikách této společnosti.a že i přes napsání "NE DĚKUJI NADÁLE ZASÍLAJÍ ZBOŽÍ".Děkuji za vyřízení.
Požadované řešení
Okamžité zrušení zasílání holítka, vymazání telefonního čísla 605752685.Číslo u mého jména je 006S120315002416.
Galčanová Pavla
|
Tweet |
Pokud byl takový postup mezi stranami ujednán, měla by ho společnost respektovat. Doporučujeme tedy tuto skutečnost namítnout. Je tak možné učinit telefonicky nebo písemně. Telefonicky ale pouze v případě, že si je spotřebitel schopných hovor zaznamenat. Spotřebitelé s tím mají dobrou zkušenost, i když potvrzují, že je obtížné se k nim dovolat. Korektnějšímu jednání napomáhá oznámit jim, že si spotřebitel hovor nahrává. Pokud by v hovoru nezaznělo od jejich pracovníka, že zrušení akceptují, bude lepší zvolit písemnou formu.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.