Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6607Zrušení zasílání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 34 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2015, před 10 lety

Pavla Galčanová

Znění stížnosti

Dobrý den,obdržela jsem holítko s požadavkem uhradit 147 Kč.na stvrzenku sdělení pro příjemce jsem napsala NE=DĚKUJI,což podle tel.hovoru znamená, že si nepřeji zasílání dalšího holítka.
Tuto žádost píšu z důvodu,že jsem se dozvěděla o nekalých praktikách této společnosti.a že i přes napsání "NE DĚKUJI NADÁLE ZASÍLAJÍ ZBOŽÍ".Děkuji za vyřízení.


Požadované řešení

Požadované řešení

Okamžité zrušení zasílání holítka, vymazání telefonního čísla 605752685.Číslo u mého jména je 006S120315002416.
Galčanová Pavla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 12:22, před 10 lety

Pokud byl takový postup mezi stranami ujednán, měla by ho společnost respektovat. Doporučujeme tedy tuto skutečnost namítnout. Je tak možné učinit telefonicky nebo písemně. Telefonicky ale pouze v případě, že si je spotřebitel schopných hovor zaznamenat. Spotřebitelé s tím mají dobrou zkušenost, i když potvrzují, že je obtížné se k nim dovolat. Korektnějšímu jednání napomáhá oznámit jim, že si spotřebitel hovor nahrává. Pokud by v hovoru nezaznělo od jejich pracovníka, že zrušení akceptují, bude lepší zvolit písemnou formu.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.