Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den,
již několik let chodím nakupovat do Kauflandu v Brně Židenicich na Bubenickove.Zacala jsem si kupovat kávu ve Vašem automatě.Jiz několikrát jsem upozorňovala pracovnice,že po kliknutí na cukr tam cukr nemám.Red se mi to stalo tak 6 po sobě,to už je teda vrchol..Stane se to ráno, odpoledne, večer.Takže se domnívám ,že tlačítko na cukr nefunguje.Ted se navíc káva zdražila s 15 Kč na 20 Kč.
To už mě tedy přijde otřesný,koupím si kavu za 20 Kč a ještě není ani taková jak chci Prosim tedy o prošetření.Dekuji Šujanová
Nechat technikem opravit
|
Tweet |
Pokud zakoupené zboží neodpovídá objednávce, měl by spotřebitel zboží reklamovat. V tomto případě se jako nejvhodnější nárok jeví přiměřená sleva z kupní ceny nebo dodání zboží odpovídající objednávce.
Na nesprávné fungování automatu je také vhodné upozornit zaměstnance společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.