Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#66076Rozbitý automat na kávu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2023, před rokem

Kateřina Šujanová

Znění stížnosti

Dobrý den,
již několik let chodím nakupovat do Kauflandu v Brně Židenicich na Bubenickove.Zacala jsem si kupovat kávu ve Vašem automatě.Jiz několikrát jsem upozorňovala pracovnice,že po kliknutí na cukr tam cukr nemám.Red se mi to stalo tak 6 po sobě,to už je teda vrchol..Stane se to ráno, odpoledne, večer.Takže se domnívám ,že tlačítko na cukr nefunguje.Ted se navíc káva zdražila s 15 Kč na 20 Kč.
To už mě tedy přijde otřesný,koupím si kavu za 20 Kč a ještě není ani taková jak chci Prosim tedy o prošetření.Dekuji Šujanová


Požadované řešení

Nechat technikem opravit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2023 13:00, před rokem

Pokud zakoupené zboží neodpovídá objednávce, měl by spotřebitel zboží reklamovat. V tomto případě se jako nejvhodnější nárok jeví přiměřená sleva z kupní ceny nebo dodání zboží odpovídající objednávce.

Na nesprávné fungování automatu je také vhodné upozornit zaměstnance společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2023 12:46, před rokem

Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:03, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2023 14:06, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.